"Beter Is Ons Devies"
voor liefhebbers van BIOD-caravans
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Adres voor restauratie BIOD Expert

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> Onderhoud, aanpassingen, tips, e.d.
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Classiccars



Geregistreerd op: 17 Sep 2008
Berichten: 5

BerichtGeplaatst: Wo 17 Sep 2008 17:29    Onderwerp: Adres voor restauratie BIOD Expert Reageren met citaat

Beste BIOD mensen,

Wij hebben een BIOD Expert 6L. De caravan is compleet en origineel, maar hij is wel aan een grondige opknapbeurt c.q. restauratie toe. De bodem en de binnenbekleding zijn matig tot slecht en voor het mooie is de body aan een spuitbeurt toe. Wij hebben niet de tijd en vaardigheden om deze werkzaamheden uit te voeren. Kunnen jullie een adres aanbevelen van een bedrijf (of persoon?) die de restauratie voor haar rekening kan nemen?

Alvast bedankt voor eventuele tips!

met vriendelijke groeten,

Chris Koppert
Delft
015-2136416
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lex M



Geregistreerd op: 01 Nov 2003
Berichten: 2314

BerichtGeplaatst: Wo 17 Sep 2008 17:46    Onderwerp: Re: Adres voor restauratie BIOD Expert Reageren met citaat

Classiccars schreef:
Beste BIOD mensen,

Wij hebben een BIOD Expert 6L. De caravan is compleet en origineel, maar hij is wel aan een grondige opknapbeurt c.q. restauratie toe. De bodem en de binnenbekleding zijn matig tot slecht en voor het mooie is de body aan een spuitbeurt toe. Wij hebben niet de tijd en vaardigheden om deze werkzaamheden uit te voeren. Kunnen jullie een adres aanbevelen van een bedrijf (of persoon?) die de restauratie voor haar rekening kan nemen?

Alvast bedankt voor eventuele tips!

met vriendelijke groeten,

Chris Koppert
Delft
015-2136416

Vraag http://www.marcar.nl eens.
Of vraag http://www.tante.nl/zijtoponder/
_________________
Lex M
Bambi 1979 met Stabifix4, gesleurd door een heel comfortabele Volvo V40 D2 Automaat (2013), met maandelijkse Jetten-aflaat van €120
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Frank Selen



Geregistreerd op: 18 Apr 2005
Berichten: 1116
Woonplaats: Tegelen

BerichtGeplaatst: Do 18 Sep 2008 13:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Hallo Chris,
Welkom hier! Hebben jullie de Expert al lang? Wat is het chassisnummer?
_________________
Groetjes, Frank
expert BIOD Expert 6L '73. Chassisnummer: 590.008
Citroën DS Break '71, Volvo XC70 '04 en Honda GoldWing GL1000 '75
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Classiccars



Geregistreerd op: 17 Sep 2008
Berichten: 5

BerichtGeplaatst: Do 18 Sep 2008 21:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Hallo Frank,

Ik heb een intro verhaaltje over ons geschreven op het "nieuw hier" gedeelte van het forum. Maar om jouw vraag te beantwoorden; we hebben de Expert afgelopen zomer gekocht. Hij is van 07-03-1974, kenteken WT-58-88 en chassisnummer 590.012.

Overigens heb ik jouw restauratie verslag ook gelezen. Voor mij is dit tovenarij.....

Lex, bedankt voor jouw reaktie. De naam van Marcar had ik al ergens op de site gelezen. Heb jij, of iemand anders op het forum, ook echt ervaring met Marcar als restaurateur?

groeten,

Chris
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Frank Selen



Geregistreerd op: 18 Apr 2005
Berichten: 1116
Woonplaats: Tegelen

BerichtGeplaatst: Do 18 Sep 2008 22:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Classiccars schreef:
Ik heb een intro verhaaltje over ons geschreven op het "nieuw hier" gedeelte van het forum. Maar om jouw vraag te beantwoorden; we hebben de Expert afgelopen zomer gekocht. Hij is van 07-03-1974, kenteken WT-58-88 en chassisnummer 590.012.


Misschien leuk om ook opgenomen te worden in de Expert Hall of fame? Mijn doel is om hier alle Experts op een rijtje te krijgen...

Zou je dan svp een paar foto's willen mailen naar frankATselenet.nl?
_________________
Groetjes, Frank
expert BIOD Expert 6L '73. Chassisnummer: 590.008
Citroën DS Break '71, Volvo XC70 '04 en Honda GoldWing GL1000 '75
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Frank Selen



Geregistreerd op: 18 Apr 2005
Berichten: 1116
Woonplaats: Tegelen

BerichtGeplaatst: Zo 19 Okt 2008 19:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Frank Selen schreef:
Classiccars schreef:
Ik heb een intro verhaaltje over ons geschreven op het "nieuw hier" gedeelte van het forum. Maar om jouw vraag te beantwoorden; we hebben de Expert afgelopen zomer gekocht. Hij is van 07-03-1974, kenteken WT-58-88 en chassisnummer 590.012.


Misschien leuk om ook opgenomen te worden in de Expert Hall of fame? Mijn doel is om hier alle Experts op een rijtje te krijgen...

Zou je dan svp een paar foto's willen mailen naar frankATselenet.nl?


Kijk nu staat ze er ook tussen!
_________________
Groetjes, Frank
expert BIOD Expert 6L '73. Chassisnummer: 590.008
Citroën DS Break '71, Volvo XC70 '04 en Honda GoldWing GL1000 '75
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> Onderhoud, aanpassingen, tips, e.d. Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.