"Beter Is Ons Devies"
voor liefhebbers van BIOD-caravans
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Slagzin stemmen

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> Vraag-en-Antwoord
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

"BIOD, voor een leven lang kampeer....!"
GEVOEL
50%
 50%  [ 2 ]
PLEZIER
50%
 50%  [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 4

Auteur Bericht
Dick Extase



Geregistreerd op: 01 Nov 2003
Berichten: 103
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

BerichtGeplaatst: Ma 04 Okt 2004 12:39    Onderwerp: Slagzin stemmen Reageren met citaat

Zoals ik al elders in dit forum heb laten weten is de nieuwe slagzin van de ACC-Group voor Biod:
"BIOD, voor een leven lang kampeergevoel!"
Deze zin staat in de documentatie van de ACC-Group.

Wat schept mijn verbazing als ik door Huub van Elswijk gecorrigeerd wordt in mijn (nog te verschijnen) artikel naar aanleiding van een bezoek aan de Biodstand op de Kampeer & Caravan Jaarbeurs 2004 dat het moet zijn:
"BIOD, voor een leven lang kampeerplezier!"
Deze zin staat op een vlag op de stand van Biod.

Zijn goed recht! Gevoel mag wijken voor plezier. Immers laat plezier niets te wensen over, duidelijk zat. Met gevoel ligt dat anders, daar kan je alle kanten mee op. Laat ik dat nou net eigenzinniger vinden en daardoor beter bij BIOD passen. "Kampeerplezier" vind ik een krachtige, positieve kreet en is daardoor voor bijna elke willekeurige caravanmerk een prachtige reclamekreet dat ze graag zullen gebruiken. Maar met gevoel kan je niet bij elke caravanmerk aankomen. Gevoel is iets persoonlijks, het schept een band, zeker zoals enthousiaste eigenaren van Biods met elkaar hebben tijdens het Biod-weekend. Laat Huub van Elswijk zijn slagzin met kampeerGEVOEL bedacht hebben op het Biod-weekend. In de dagen daarna op het kantoor van Huub, ik zie het voor me, komt de marketingman in Huub naar boven en laat geen twijfel meer mogelijk zijn: Gevoel wordt Plezier, want dat hadden ze toch volop in Biod-weekend?

Laat ik eerlijk zijn. Voor mij betekent kampeergevoel iets moois op het moment dat ik met mijn Biod de straat uit rij op weg naar een idylisch zonnig kampeerplekje. Maar na lange dagen of zelfs weken van regen, wind, smerig sanitair en luidruchtige buren boven op mijn lip is het gevoel voor kamperen naar beneden bijgesteld: hoezo plezierig? En dat gevoel een leven lang hebben... dankzij BIOD...?! Kortom het mag duidelijk zijn dat KampeerGEVOEL niet de meest handige reclamekreet is. Maar toch...

Niet dat de slagzin hierdoor veranderd, maar wat vinden jullie van de verschillende slagzinnen? Waar gaat jouw voorkeur naar uit?
_________________
Janine & Dick, BIOD Extase 2L 1972.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Bob



Geregistreerd op: 03 Nov 2003
Berichten: 530
Woonplaats: Apeldoorn

BerichtGeplaatst: Ma 04 Okt 2004 15:39    Onderwerp: Gevoel of plezier Reageren met citaat

Hallo Dick
Ik vindt dat gevoel en plezier samen gaan, als ik geen goed gevoel over iets heb heb ik er ook geen plzier in Wink
Groeten van de Veluwe.
_________________
Bob
BIOD-fan
Rijdend in een
Mercedes 320 TE station op Gas 1986
dus belasting vrij,Nu nog wel.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
joop brand



Geregistreerd op: 14 Nov 2003
Berichten: 1862

BerichtGeplaatst: Ma 04 Okt 2004 16:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Waarom zo moeilijk, voeg het samen, gevoel met plezier is genot.
dus: kampeergenot.
Het is maar een idee. Very Happy
joop brand
_________________
Joop, helaas zonder Biod
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Pieter
Gast





BerichtGeplaatst: Ma 04 Okt 2004 17:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Biod, voor jarenlang kamperen!

Waarom moet in vredesnaam alles dubbel genoemd worden?
Kamperen is een plezierig gevoel, meer niet.

Maar uiteraard ook niet minder!
Terug naar boven
C.M. van der Mast



Geregistreerd op: 13 Aug 2004
Berichten: 130
Woonplaats: Utrecht

BerichtGeplaatst: Za 23 Okt 2004 14:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Beste mensen,

gevoel of plezier... gewoon: BIOD, Wink lang zullen ze leven. De ervaring bewijst het.

Cees en Jola van der Mast
_________________
BIOD400TL Exclusief (1989); trekpaard: Toyota 'PICNIC'; Chauffeur (1935); co-pilote (1944).
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> Vraag-en-Antwoord Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.