"Beter Is Ons Devies"
voor liefhebbers van BIOD-caravans
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Wijzigen interieur van de zitkussens biod 400 TL

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> Interieur (wandbekleding, vloer, meubels en stoffering)
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
pjotr



Geregistreerd op: 23 Jul 2005
Berichten: 113
Woonplaats: Den Haag

BerichtGeplaatst: Wo 15 Apr 2009 10:25    Onderwerp: Wijzigen interieur van de zitkussens biod 400 TL Reageren met citaat

Wie kan mij adviseren met het volgende probleem.
Ik wil het interieur van mijn zitkussens inwendig voorzien van een 4 á 5 cm tempurschuim. Dus moet er van het oorspronkelijke interieur 4 á 5 cm af. Nu is mijn vraag hoe krijg ik dit er mooi vlak af zonder kuilen en bobbels. Heeft iemand er in zijn werkzame leven daar ervaring mee opgedaan? Graag een uitgebreid advies, bi voorbaat bedankt.
_________________
BIOD 300TL de luxe '86 (19 jaar)
BIOD 400TL Witte Band '86 met TOYOTA RAV 4
als trekpaard
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Pieter
Gast





BerichtGeplaatst: Wo 15 Apr 2009 11:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Niet voor niets worden platen schuim in verschillende diktes geleverd, het zegt iets over de manier van verwerken.
De dikte staat vast en er wordt geknabbeld aan de lengte en breedte.
Zelfs met een vlakke lintzaag (band evenwijdig aan het blad) is het nauwelijks mogelijk om een plaat vormvast te zagen.
Je bent dus beter en sneller klaar met de aanschaf van een nieuwe plaat op de gewenste dikte.

Overigens is ook deze vraag beter thuis "boven de streep" Rolling Eyes Embarassed Wink
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> Interieur (wandbekleding, vloer, meubels en stoffering) Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.