"Beter Is Ons Devies"
voor liefhebbers van BIOD-caravans
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

buitenlamp

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> Onderhoud, aanpassingen, tips, e.d.
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Dick Extase



Geregistreerd op: 01 Nov 2003
Berichten: 103
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

BerichtGeplaatst: Ma 11 Apr 2005 23:02    Onderwerp: buitenlamp Reageren met citaat

Leuk hoor zo'n bolletje als een Extase, maar ik zou er graag een passende buitenlamp op/in/aan willen monteren die hoog genoeg geplaatst is om niet in mijn eigen schaduw te zitten en ook weer niet de hemel beschijnt. Bovendien ook nog een vorm (rond?) heeft dat past bij de vorm van de caravan en het tijdsbeeld (1972). Heeft iemand ervaring die hij/zij met mij wilt delen?
_________________
Janine & Dick, BIOD Extase 2L 1972.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Pieter
Gast





BerichtGeplaatst: Ma 11 Apr 2005 23:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Misschien kun je vanwege de antiekieteit Wink beter kiezen voor een gaslantaarntje?

Maar als je toch halsstarrig volhoudt: Denk je aan 12 volt of 230?
In beide gevallen zou ik niet voor een in/opbouwlamp kiezen, maar voor een lantaarntje aan een stopcontactje net om de hoek van de deur

Is het misschien een idee om een ouwe olielantaarn voor dat doel om te bouwen?

Succes!
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> Onderhoud, aanpassingen, tips, e.d. Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.