"Beter Is Ons Devies"
voor liefhebbers van BIOD-caravans
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Forum of Facebook
Ga naar pagina Vorige  1, 2
 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> BIOD-babbel
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
PeterB



Geregistreerd op: 02 Apr 2011
Berichten: 412
Woonplaats: Ottoland

BerichtGeplaatst: Za 01 Aug 2015 18:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Jongens en Meisjes,

naar aanleiding van het bericht van Alex onder "prikbord / annonces" heb ik vandaag voor het eerst op de FB-pagina BIOD-vrienden gekeken. (Kon hem eerst niet vinden Embarassed ).

Joop schreef op 26 september 2014:
Citaat:
Dat hele facebook gedoe zal de doodsteek van dit forum worden.

Ik zeg: "ben niet bang, dat gaat hem niet worden".

FB is erg leuk voor vluchtige dingetjes van mensen die graag hun hele hebben en houwen aan de wereld tonen met af en toe iets serieus ertussen en zo is deze pagina ook, maar probeer maar eens te vinden wat je zoekt.
Maar ik ben een ouwe l*l van 56, misschien is dat het.

Bovendien was het laatste bericht van zes weken geleden.
Wel interessant. Het was van Alex Thuwetthaisong die een erg bijzondere BIOD gevonden had.

Kom op zeg.
Wij gaan dit forum koesteren.
Soms zijn leden, ik ook, ongerust als er een paar weken niks gepost wordt maar hier kun je alles vinden over je favoriete vakantievriend(in) en als het niet te vinden is staat er een heel forum aan vakmensen (of in ieder geval ervaringsdeskundigen) klaar om je probleem op te lossen.

HA!
Ik ben blij voor Alex Thuwetthaisong dat hij een caravan naar zijn zin gevonden heeft (hoewel ik zijn bijdragen zal missen, maar misschien mag hij zijn ervaringen hier delen onder "Babbel"?) en ik ben blij dat het voor mij nu duidelijk is dat dit Forum van onschatbare waarde is.

"Carry On" Lex!
_________________
3-kleur 400 PB (1991/2010) achter Land Rover Range Rover Vogue (2006)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
Paul A



Geregistreerd op: 22 Aug 2005
Berichten: 43
Woonplaats: Emmen

BerichtGeplaatst: Za 01 Aug 2015 20:43    Onderwerp: Reageren met citaat

De zomerse rust is in ieder geval geen reden voor zorg. FB is minstens net zo rustig.
En het forum is voor belangrijkere zaken die veel tekst vragen en niet te vergeten ,inderdaad, de Babbel.
De info die hier te vinden is zou ik niet willen missen!
_________________
Paul A
BIOD 400TL 2005-2006
BIOD 420TD 2007-2008
BIOD 400TL (1990) 2014-2015
BIOD ..................
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> BIOD-babbel Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.