"Beter Is Ons Devies"
voor liefhebbers van BIOD-caravans
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Biod karsten tenttrailer

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> Producten voor de BIOD-caravan
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
ChrisvdKant



Geregistreerd op: 19 Aug 2018
Berichten: 1
Woonplaats: Almere

BerichtGeplaatst: Wo 22 Aug 2018 23:12    Onderwerp: Biod karsten tenttrailer Reageren met citaat

Wie kan mij enige info geven over de BIOD - Karsten tenttrailer.
Op het www is er 1klein artikel over te vinden. Bij Karsten denk men dat er 1 a 2 geproduceerd zijn. Info hebben ze niet meer. 1/2 jaar geleden heeft er en brand gewoed bij karsten. Veel documentatie is verloren gegaan.

Mijn tenttrailer ziet er als nieuw uit.... ben de 3e eigenaar. Hij lijkt uit 2015 te zijn. Door omstandigheden heeft de 2e eigenaar hem 1/2 jaar gehad en is er nooit mee op pad geweest. 1e eigenaar onbekend. Iedere vorm van documentatie ontbreekt bij dit unieke exemplaar.
Ik hoor graag van jullie.

Het lukt me niet om foto's te plaatsen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Pieter H



Geregistreerd op: 05 Sep 2012
Berichten: 161
Woonplaats: Lunteren

BerichtGeplaatst: Do 23 Aug 2018 21:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Alleen nog een prijslijst kunnen vinden:
https://web.archive.org/web/20120619131225/http://www.biod.nl:80/pdf/tenttrailer_prijzen_2010_3.pdf
_________________
BIOD 420 TLH 1999
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Henny



Geregistreerd op: 15 Feb 2008
Berichten: 14
Woonplaats: Zwolle

BerichtGeplaatst: Za 25 Aug 2018 17:24    Onderwerp: Re: Biod karsten tenttrailer Reageren met citaat

ChrisvdKant schreef:
Wie kan mij enige info geven over de BIOD - Karsten tenttrailer.
Op het www is er 1klein artikel over te vinden. Bij Karsten denk men dat er 1 a 2 geproduceerd zijn. Info hebben ze niet meer. 1/2 jaar geleden heeft er en brand gewoed bij karsten. Veel documentatie is verloren gegaan.

Mijn tenttrailer ziet er als nieuw uit.... ben de 3e eigenaar. Hij lijkt uit 2015 te zijn. Door omstandigheden heeft de 2e eigenaar hem 1/2 jaar gehad en is er nooit mee op pad geweest. 1e eigenaar onbekend. Iedere vorm van documentatie ontbreekt bij dit unieke exemplaar.
Ik hoor graag van jullie.

Het lukt me niet om foto's te plaatsen


Je mag contact met mij opnemen ik weet wie de eerste eigenaar.

Groet

Henny
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
cerbere



Geregistreerd op: 28 Sep 2005
Berichten: 634
Woonplaats: Rijswijk z-h

BerichtGeplaatst: Do 06 Sep 2018 22:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Er zijn er minimaal twee gebouwd.
Huub heeft de eerste gebouwd op een composiet bodemplaat, de tweede is waarschijnlijk de jouwe.
(Die laatst op MP een tijd te koop gestaan heeft.)
Deze is hoger geplaatst met bergruimte onder de tentvloer.
_________________
Groetjes Bianca en Roy

2005-2007 Biod 300 1982 (is verkocht!)
2006-2013 Biod 400T 1987 (is verkocht!)
2008-2015 MKP Petit (is verkocht!)
2013-???? Biod 420 TD 2000
+ Citroen grand C4 picasso blue Hdi 120 A6 2017
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
DesireeKoopman



Geregistreerd op: 12 Sep 2018
Berichten: 1

BerichtGeplaatst: Vr 14 Sep 2018 08:33    Onderwerp: Biod Karsten tenttrailer Reageren met citaat

Hallo net lid geworden omdat ik al zoekende op internet het onderwerp van onze belangstelling hier tegen kwam
Wij zoeken naar meer info over de tenttrailer
Wij hebben een Karstentent en een motor en dachten dus dit te combineren in de trailer van Biod. Helaas bestaat Biod niet meer en kunnen wij ook geen info vinden over hoe dit systeem werkt met uitvouwen, inklappen en motor erop.
Wij hopen dat jullie ons kunnen helpen
Hebben er aan gedacht om hem eventueel zelf te maken maar hoe?
Ik las dat Chris er net 1 heeft gekocht, kun jij wat meer vertellen over jou trailer en of je er ook iets boven op meeneem ( boot, motor).
Alvast dank

Desiree
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> Producten voor de BIOD-caravan Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.