"Beter Is Ons Devies"
voor liefhebbers van BIOD-caravans
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Verkopers op marktplaats

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> Actueel. Lees dit!
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Pieter
Gast





BerichtGeplaatst: Do 17 Okt 2019 00:18    Onderwerp: Verkopers op marktplaats Reageren met citaat

Zo af en toe kom je op marktplaats "particuliere" verkopers tegen, die gewoon bedrijfsmatige verkopers blijken te zijn en dat geldt dan natuurlijk ook voor hun inkoop.
Op dit moment heeft ene Wilma uit Dinteloord een BIOD te koop als particulier, maar de ervaring leert ons, dat ook zij gewoon professioneel handelt in caravans. Regelmatig duikt met betrekking tot deze handel ook een mannelijke verkoper op met dezelfde achtergrond.

Mij interesseert het niet zo heel veel wie de verkoper is, maar wel als over de status van de verkoper gelogen wordt, want waar stopt dan het liegen?
Terug naar boven
Lex M



Geregistreerd op: 01 Nov 2003
Berichten: 2314

BerichtGeplaatst: Do 17 Okt 2019 17:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Tja, ze heeft allerlei spulletjes op mp staan nu. De BIOD springt er wel uit.
_________________
Lex M
Bambi 1979 met Stabifix4, gesleurd door een heel comfortabele Volvo V40 D2 Automaat (2013), met maandelijkse Jetten-aflaat van €120
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Pieter
Gast





BerichtGeplaatst: Vr 18 Okt 2019 00:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik kwam haar tegen met nog andere caravans en dan is het wel duidelijk op welke manier je zaken met een dergelijke partij doet. Dat hoeft overigens niet slecht te zijn, maar om dan te zeggen dat je een particuliere verkoper bent, gaat me een paar straten te ver...
Terug naar boven
Egbert



Geregistreerd op: 30 Aug 2005
Berichten: 72

BerichtGeplaatst: Vr 18 Okt 2019 22:37    Onderwerp: Reageren met citaat

Als je je biod zelf wilt verkopen kun je de caravan beter zelf op ebay kleinanzeigen zetten, anders doet een andere “partikulier” het.

En haalt er een 500-750€ tussen uit. Shocked Shocked

Zelf hadden we ons ook beter in de markt kunnen verdiepen voor dat we de caravan te koop zetten.

Maar het blijft wel jammer dat als iemand zich als polyester liefhebber voorstelt zich ontpopt als handelaar.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Pieter H



Geregistreerd op: 05 Sep 2012
Berichten: 161
Woonplaats: Lunteren

BerichtGeplaatst: Za 19 Okt 2019 17:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Toen wij op zoek waren naar een BIOD keek ik consequent hoe lang de eigenaar die al op zijn naam had staan. Zegt niet alles maar iemand die hem al vele jaren in bezit heeft toch en plusje.
_________________
BIOD 420 TLH 1999
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Pieter
Gast





BerichtGeplaatst: Za 19 Okt 2019 19:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Slim gedaan!
Toevallig kwam ik haar advertenties bij meerdere merken caravans tegen en toen ik dat Dinteloord nog een keer ergens zag met de voornaam van een man, werd het dus extra duidelijk...

Nogmaals, het hoft daarom geen slecht volk te zijn, maar waar stopt het liegen dat al in de aanbieding begint? Gaat dat nog door in de verkooppraatjes, of zijn ze daarin gewoon eerlijk? Dat weet je dan niet.

Overigens zie ik nog wel vaker "particuliere" namen, die ik al eens eerder gezien dacht te hebben, ze zijn echt niet de enige...
Terug naar boven
joop brand



Geregistreerd op: 14 Nov 2003
Berichten: 1862

BerichtGeplaatst: Ma 21 Okt 2019 00:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Juist, scroll door de particuliere aanbieders en er blijven er weinig over. Evil or Very Mad
_________________
Joop, helaas zonder Biod
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> Actueel. Lees dit! Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.