"Beter Is Ons Devies"
voor liefhebbers van BIOD-caravans
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

ik wil een biod

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> Vraag-en-Antwoord
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
shivaji



Geregistreerd op: 19 Jul 2005
Berichten: 2

BerichtGeplaatst: Di 19 Jul 2005 13:15    Onderwerp: ik wil een biod Reageren met citaat

Beste kampies,
We hebben altijd met vreugde gekampeerd in onze de Waard tent maar door een aandoening van mijn vrouw moeten we het wat warmer hebben 's avonds. Een caravan is 'not done' bij ons, echter toen ik van het bestaan van de Biod en Lander hoorde dacht 'zo wil ik WEL kamperen'.
Dus ga ik op zoek nar een tweede hansje rond de 1000 euro, maar als leek weet ik niet waar ik op moet letten bij Embarassed de aankoop van een toch al op leeftijd zijnde mobiele slaaphut.
Graarne advies hierin
shivaji Question
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Lex M



Geregistreerd op: 01 Nov 2003
Berichten: 2314

BerichtGeplaatst: Di 19 Jul 2005 13:47    Onderwerp: Re: ik wil een biod Reageren met citaat

shivaji schreef:
Dus ga ik op zoek naar een tweede hansje rond de 1000 euro, maar als leek weet ik niet waar ik op moet letten bij Embarassed de aankoop van een toch al op leeftijd zijnde mobiele slaaphut.
Gaarne advies hierin

Met een uitgebreide en degelijke visuele inspectie, het uitproberen van de apparatuur en een proefrit moet je een eind kunnen komen als het om een BIOD gaat. Waar je rekening mee moet houden is dat er onderhoud nodig is dat niet direct constateerbaar is ( remvoeringen bijvoorbeeld).
Persoonlijk denk ik dat je met een model BruineBand de beste prijs/kwaliteitverhouding hebt.
Er staan op de webstek 2 BB 350 waarvan de (vraag)prijs in de buurt komt van de genoemde 1000 eur (is wel erg laag). Ik vind de 350 een goed compromis tussen comfort en handelbaarheid.
Succes.
_________________
Lex M
Bambi 1979 met Stabifix4, gesleurd door een heel comfortabele Volvo V40 D2 Automaat (2013), met maandelijkse Jetten-aflaat van €120
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
antonzwart



Geregistreerd op: 09 Mei 2004
Berichten: 34
Woonplaats: Doetinchem

BerichtGeplaatst: Di 19 Jul 2005 17:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Citaat:
Een caravan is 'not done' bij ons, echter toen ik van het bestaan van de Biod en Lander hoorde dacht 'zo wil ik WEL kamperen'.


Persoonlijk zou ik niet alleen de staat van onderhoud een rol laten spelen maar ook kijken wat je mooi en praktisch vindt. Als je geen haast hebt, kun je natuurlijk ook eerst eens rondkijken tijdens het BIOD-weekend in Buren in september. Dan kun je veel types (zowel caravans als bezitters Razz ) bewonderen. En veel tips krijgen!

Succes met de aankoop.
Groet,
Anton Zwart
_________________
Biod Extase 4L 1968
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
shivaji



Geregistreerd op: 19 Jul 2005
Berichten: 2

BerichtGeplaatst: Vr 22 Jul 2005 15:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Dank allen voor de tips
greetz
shivaji
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Egbert



Geregistreerd op: 30 Aug 2005
Berichten: 72

BerichtGeplaatst: Wo 31 Aug 2005 20:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Citaat:
Er staan op de webstek 2 BB 350 waarvan de (vraag)prijs in de buurt komt van de genoemde 1000 eur (is wel erg laag). Ik vind de 350 een goed compromis tussen comfort en handelbaarheid.

Net een mooie 350TL luxe uit 1986 gekocht voor €1100,00, kompleet met luifels en voortent. Dus het is niet onmogelijk.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Lex M



Geregistreerd op: 01 Nov 2003
Berichten: 2314

BerichtGeplaatst: Wo 31 Aug 2005 23:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Egbert schreef:
Net een mooie 350TL luxe uit 1986 gekocht voor €1100,00, kompleet met luifels en voortent. Dus het is niet onmogelijk.

Wel Egbert, welkom bij de club die geen club is. drums
1100 eur vind ik inderdaad niet te veel.
Waar heb je hem gekocht?
Veel plezierige kampeerpartijen gewenst ermee. jazeker
_________________
Lex M
Bambi 1979 met Stabifix4, gesleurd door een heel comfortabele Volvo V40 D2 Automaat (2013), met maandelijkse Jetten-aflaat van €120
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> Vraag-en-Antwoord Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.