"Beter Is Ons Devies"
voor liefhebbers van BIOD-caravans
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

teller

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> Over deze webstek (oe-ebsaait)
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
joop brand



Geregistreerd op: 14 Nov 2003
Berichten: 1862

BerichtGeplaatst: Za 26 Nov 2005 14:37    Onderwerp: teller Reageren met citaat

Wat gebruik je een aardige teller Lex!
Kan de forum teller helaas niet vinden.
Waarom zit er een vertraging in van 15 min?
_________________
Joop, helaas zonder Biod
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lex M



Geregistreerd op: 01 Nov 2003
Berichten: 2314

BerichtGeplaatst: Za 26 Nov 2005 15:05    Onderwerp: Re: teller Reageren met citaat

joop brand schreef:
Wat gebruik je een aardige teller Lex!
Kan de forum teller helaas niet vinden.
Waarom zit er een vertraging in van 15 min?

Ik had al enige tijd last van popups van ilead.itrack.it
Jij waarschijnlijk ook? En alle andere kijkers waarschijnlijk ook?
Hoewel ik alle mogelijk spyware heb ingeschakeld, bleven ze regelmatig optreden. Ik ben op zoek gegaan en kwam deze mededeling tegen:

31 oktober 2005 pop-ups ilead.itrack.it
Waar komen die (vervelende) Pop-Ups vandaan op mijn website?
In juli 2005 heeft Nedstat de gratis Nedstat Basic teller verkocht aan AdPepper. De gratis teller opereert sinds die tijd onder de naam webstats4U.
Sinds enkele weken verschijnen bij de websites die gebruik maken van de teller op onregelmatige tijden popups van de website ilead.itrack.it. Nedstat heeft toegegeven dat deze popups worden gegenereerd door de gratis teller (maar vergat gemakshalve dat aan zijn klanten te melden bij de overgang naar de nieuwe teller).
Als jouw website gebruik maakt van de voormalige Nedstat Basic teller of de webstats4U teller, weet dan dat je klanten worden geconfronteerd met irritante popup advertenties voor ondermeer afslankproducten, witmakers voor het gebit en het AA-team (concurrent ANWB).
Een deel van de algemene voorwaarden van webstats4U:
"With the installation of Webstats4U on the site it is accepted that WMS has the right to place advertisements on the site in any format or through any channel, including but not limited to e-mail, layer ads, pops, banners and other usual formats without any forewarning and it is furthermore accepted that WMS takes no responsibility for the advertising content and that WMS shall not be liable for any losses incurred regarding this advertising."


Ik heb het bewuste bedrijf gemeeld met de vraag of zij verantwoordelijk zijn voor de popups. Daarop heb ik geen antwoord ontvangen.
Daarom heb ik alle webstats4U-tellers er uitgegooid.
Op zoek naar een andere teller, hopelijk zonder hinderlijke bijverschijnselen, kwam ik bij http://www.stealth.nl.
Daar komt de nieuwe teller dus vandaan. De teller op de forumkop heb ik maar weggelaten.
_________________
Lex M
Bambi 1979 met Stabifix4, gesleurd door een heel comfortabele Volvo V40 D2 Automaat (2013), met maandelijkse Jetten-aflaat van €120
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> Over deze webstek (oe-ebsaait) Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.