Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
yvon en jos
|
Geplaatst: Vr 12 Dec 2003 09:10 Onderwerp: foto's bij HP |
|
|
Even een vraagje ik heb onze foto's bij HP photo op het web staan maar als ik hem naar hier wil transporteren dan verschijnt alleen de url ook als ik [img] en aan het eind [img*] erbij zet.
Moeten ze ergens anders geplaatst worden?
dank voor de reaktie
yvon _________________ extase,1969 |
|
Terug naar boven |
|
|
Lex M
|
Geplaatst: Vr 12 Dec 2003 09:52 Onderwerp: Re: foto's bij HP |
|
|
yvon en jos schreef: | Even een vraagje ik heb onze foto's bij HP photo op het web staan maar als ik hem naar hier wil transporteren dan verschijnt alleen de url ook als ik [img] en aan het eind [img*] erbij zet. |
Stuur mij de url. dan kan ik het proberen. _________________ Lex M
Bambi 1979 met Stabifix4, gesleurd door een heel comfortabele Volvo V40 D2 Automaat (2013), met maandelijkse Jetten-aflaat van €120 |
|
Terug naar boven |
|
|
Lex M
|
Geplaatst: Vr 12 Dec 2003 16:10 Onderwerp: |
|
|
Ik heb het geprobeerd. Maar het kan zo niet. Wat je bij www.hpphoto.com plaatst, is niet openbaar. Je moet, geloof ik, zelfs aangeven wie de fotoos mogen bekijken.
Dus als je een foto op een forum wilt plaatsen, stuur hem da eerst maar naar mij. _________________ Lex M
Bambi 1979 met Stabifix4, gesleurd door een heel comfortabele Volvo V40 D2 Automaat (2013), met maandelijkse Jetten-aflaat van €120 |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
|