"Beter Is Ons Devies"
voor liefhebbers van BIOD-caravans
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

schade

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> Exterieur (polyester, verf, kleuren, kit, hang- en sluitwerk)
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Leen



Geregistreerd op: 05 Feb 2006
Berichten: 134
Woonplaats: Maarn

BerichtGeplaatst: Do 20 Apr 2006 00:32    Onderwerp: schade Reageren met citaat

Vanmiddag mijn caravan uit de stalling gehaald. Denk je: staat daar lekker veilig, kan niks mee gebeuren. Niet dus. Het rechter 'spatbord' was gekraakt en een lange kras op de wand ter hoogte van het bovenste koelkastrooster.
Heeft iemand met dergelijke schade ervaring? Zo ja, wat voor soort bedrijf kan dit repareren?
Ik neem aan dat bij het spatbord, waar duidelijk een breuk in zit (glasvezel is zichtbaar) er een nieuw matje overheen moet. Daar wordt het materiaal dus dikker. Blijft dat zichtbaar?
_________________
Vr. gr. Leen
Biod 400TL 1992 achter Skoda Oct. 1.6 Automaat (2011)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
joop brand



Geregistreerd op: 14 Nov 2003
Berichten: 1862

BerichtGeplaatst: Do 20 Apr 2006 00:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Leen, wees blij met de polyester caravan. Smile
kras opvullen met polyesterplamuur en bijwerken op kleur.
En als het kan het matje aan de binnenkant van het spatbord.
Moet allemaal te doen zijn.
Verzekering?
_________________
Joop, helaas zonder Biod
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Leen



Geregistreerd op: 05 Feb 2006
Berichten: 134
Woonplaats: Maarn

BerichtGeplaatst: Za 22 Apr 2006 20:04    Onderwerp: Reageren met citaat

O.K. Joop, bedankt voor de reactie.
Ik laat de expert van de verzekering er bij komen. En verder wordt het werk voor de zomer na de vakantie. Dan is het hopenlijk wat warmer.
Het uitgebouwde spatbordje zit volgens mij met popnagels vast. Die kan ik mooi uitboren en kan ik het binnenshuis bewerken.
De kras op de zijwand is gelukkig vrij oppervlakkig. Een dun laagje plamuur is voldoende. De daarop volgende laklaag (lagen?) opbrengen lijkt mij een werkje voor de spuiter. Om dat langs de straat te doen geeft waarschijnlijk geen goed resultaat. Dan wil ik ook tegelijk een aantal blaasjes wegwerken, die resultaat zouden zijn van een fout tijdens de produktieproces. De blazen bestaan uit een soort holle ruimte die gevuld zijn met een olieachtige substantie.
_________________
Vr. gr. Leen
Biod 400TL 1992 achter Skoda Oct. 1.6 Automaat (2011)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> Exterieur (polyester, verf, kleuren, kit, hang- en sluitwerk) Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.