"Beter Is Ons Devies"
voor liefhebbers van BIOD-caravans
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

's Nachts rijden: hoe vind je dat?
Ga naar pagina Vorige  1, 2
 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> BIOD-babbel
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
pm3



Geregistreerd op: 02 Jan 2006
Berichten: 259
Woonplaats: Heusden

BerichtGeplaatst: Do 20 Apr 2006 18:14    Onderwerp: Re: Snachts rijden? Reageren met citaat

Boeskool schreef:
Hopen dat ik niet opgepakt word in Zwitserland Wink Heb er nog een veroordeling/ inbeslagname/ bekeuring liggen van 6 jaar terug??? Wegens te hard rijden, 200 km/ uur waar je 100 km/ uur mag.


Brrr... En niet betaald ofzo? Crimineel...

Boeskool schreef:
Ik kan niet snachts rijden dan vallen mijn ogen bijna automatisch dicht Embarassed


Nou ja, in ieder geval enige zelfkennis aanwezig...

Boeskool schreef:
Ik rijd het liefst overdag dit houd ik zonder problemen 8 a 10 uur vol......maar ja geen kinderen op de achterbank hé


Hoewel hier blijkt dat dat niet het geval is. 8-10 uur, dat is toch niet zonder rust tussendoor, mag ik aannemen? 2 ur rijden, kwartier rust is geen loze kreet hoor...
_________________
vrgr, PP
BIOD Excellent 1981 met STABIFIX 3
recepten en reizen:
http://www.pm3.nl
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Boeskool



Geregistreerd op: 28 Jul 2005
Berichten: 27
Woonplaats: Oldenzaal

BerichtGeplaatst: Do 20 Apr 2006 21:03    Onderwerp: euh Reageren met citaat

Relax...

Neen geen crimineel, maar idd niet betaald: ik ben niet gek....ik heb verder toch niets in zwitserland te zoeken.

Ik bedoel 8-10 reizen Laughing met om de 3 uur een pauze waarin de beentjes gestrekt worden middels balletje trappen en opfrissen....
_________________
BIOD Bambino 300
bouwjaar 1981
Verkocht
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
pm3



Geregistreerd op: 02 Jan 2006
Berichten: 259
Woonplaats: Heusden

BerichtGeplaatst: Vr 21 Apr 2006 07:51    Onderwerp: Re: euh Reageren met citaat

Boeskool schreef:
Relax...

Neen geen crimineel, maar idd niet betaald: ik ben niet gek....ik heb verder toch niets in zwitserland te zoeken.


Dat zullen een heleboel mensen je nazeggen, maar het is natuurlijk wel crimineel... Wink

Boeskool schreef:
Ik bedoel 8-10 reizen Laughing met om de 3 uur een pauze waarin de beentjes gestrekt worden middels balletje trappen en opfrissen....


Dat scheelt inderdaad. Ik schrok al, een reiziger die 200 rijdt waar 100 is toegestaan en 8-10 uur doorrijdt... Sad
_________________
vrgr, PP
BIOD Excellent 1981 met STABIFIX 3
recepten en reizen:
http://www.pm3.nl
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Boeskool



Geregistreerd op: 28 Jul 2005
Berichten: 27
Woonplaats: Oldenzaal

BerichtGeplaatst: Vr 21 Apr 2006 13:59    Onderwerp: Hahaha Reageren met citaat

Euh heilig (kook)boontje? Confused U rijdt zekers nooit te hard enne ik was nog jong en had voor het eerst een snelle auto Twisted Evil Daarbij Ut was bergaf bij die tunnel van 9 km (niet Gothard) en er was geen kip (ook geen Biod) op de weg Shocked Helaas stonden er 2 flitspalen.....

Kan nu toch nie meer zo hard (max 110) met die sleurhut erachter......
_________________
BIOD Bambino 300
bouwjaar 1981
Verkocht
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Pieter
Gast





BerichtGeplaatst: Vr 21 Apr 2006 16:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Mwah, te hard rijden is soms lekker, maar als je gepakt wordt moet je net zo´n vent wezen als toen je zo zwaar op dat pedaal trapte en gewoon dokken wat er voor die overtreding staat.

En ja, het is natuurlijk niet niks... Wink
Terug naar boven
Bob



Geregistreerd op: 03 Nov 2003
Berichten: 530
Woonplaats: Apeldoorn

BerichtGeplaatst: Za 22 Apr 2006 00:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Daar slaan we wedrom de Spijker op z,n kop
Peter zegt hier een zinnetje wat staat als een huis
hard rijden kan iedereen, maar veilig en verandwoord rijden
is een heel ander verhaal.
_________________
Bob
BIOD-fan
Rijdend in een
Mercedes 320 TE station op Gas 1986
dus belasting vrij,Nu nog wel.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Egbert



Geregistreerd op: 30 Aug 2005
Berichten: 72

BerichtGeplaatst: Za 22 Apr 2006 08:39    Onderwerp: Reageren met citaat

opjagen Wat zijn jullie allemaal weer brave huisvaders, als je ergens te hard rijd en je kunt er voor wegkomen moet je dat doen, altijd. opjagen

Cool Cool Als je echter iemand anders schade toebrengt dan dien je in mijn optiek wel een vent te zijn, er niet tussen uit te knijpen en er te staan, ook al zie je er bijna niets van. Cool Cool
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
joop brand



Geregistreerd op: 14 Nov 2003
Berichten: 1862

BerichtGeplaatst: Za 22 Apr 2006 12:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Citaat:
Als je echter iemand anders schade toebrengt dan dien je in mijn optiek wel een vent te zijn, er niet tussen uit te knijpen en er te staan, ook al zie je er bijna niets van.

Nou denk in plaats van die vent ook maar een vrouw, wat dacht je van die winkelkarretjes. Omdat ik nooit mee de winkel in ga, (wij hebben thuis het huishouden en andere klusjes strikt gescheiden) zie ik vaak wat er op die parkeerplaatsen gebeurt, je schrikt je eigen dood. Soms is zo'n parkeerplaats net een flipperkast. Crying or Very sad
_________________
Joop, helaas zonder Biod
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
pm3



Geregistreerd op: 02 Jan 2006
Berichten: 259
Woonplaats: Heusden

BerichtGeplaatst: Za 22 Apr 2006 16:10    Onderwerp: Re: Hahaha Reageren met citaat

Boeskool schreef:
Euh heilig (kook)boontje? Confused U rijdt zekers nooit te hard enne ik was nog jong en had voor het eerst een snelle auto Twisted Evil Daarbij Ut was bergaf bij die tunnel van 9 km (niet Gothard) en er was geen kip (ook geen Biod) op de weg Shocked Helaas stonden er 2 flitspalen.....


Ten eerste: natuurlijk rijd ik weleens te hard. De laatste boete was dan ook 3 jaar terug, voor 7 km. te hard met de vrachtwagens mee. Maar ergens 200 gaan rijden terwijl 100 is toegestaan zal me niet overkomen.
En ik vind dat een echte vent gewoon de boete betaalt die er voor staat. Wie zijn billen brandt...
_________________
vrgr, PP
BIOD Excellent 1981 met STABIFIX 3
recepten en reizen:
http://www.pm3.nl
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Boeskool



Geregistreerd op: 28 Jul 2005
Berichten: 27
Woonplaats: Oldenzaal

BerichtGeplaatst: Zo 23 Apr 2006 13:40    Onderwerp: Te hard rijden... Reageren met citaat

Amen. Twisted Evil
_________________
BIOD Bambino 300
bouwjaar 1981
Verkocht
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
joop brand



Geregistreerd op: 14 Nov 2003
Berichten: 1862

BerichtGeplaatst: Zo 23 Apr 2006 16:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Citaat:
Amen

Boeskool, jij vertelde over dat tikkeltje te hard rijden, weliswaar in je jonge jaren.
Dan kan je hier reacties verwachten.
En "Amen" wordt vaak gezegd bij die speciale gelegenheid, waarbij de persoon waarover het gaat het niet meer horen kan, omdat die zonodig even flink moest zijn.
Sad
_________________
Joop, helaas zonder Biod
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Pieter
Gast





BerichtGeplaatst: Zo 23 Apr 2006 17:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Hou nou maar op mensen, het is nu wel duidelijk!

jazeker Embarassed jazeker
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> BIOD-babbel Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.