"Beter Is Ons Devies"
voor liefhebbers van BIOD-caravans
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Disselbak-gasveren of andere opplossing

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> Onderhoud, aanpassingen, tips, e.d.
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
C.M. van der Mast



Geregistreerd op: 13 Aug 2004
Berichten: 130
Woonplaats: Utrecht

BerichtGeplaatst: Vr 12 Mei 2006 23:35    Onderwerp: Disselbak-gasveren of andere opplossing Reageren met citaat

Beste lezers,

ik heb Lex al benaderd, maar je weet dat hij nogaleens 'afwezig' is en er zijn onder de BIOD-liefhebbers genoeg klussers die misschien het juiste antwoord weten. Gelukkike bezitters van een 400TL Luxe is het probleem dat onze 'gasveerinstallatie' de geest heeft gegeven. Op ophanging aan het aluminium staafje en de gasveer - vervangen vorig jaar door mijn vaste caravandealer 'erica/zeist' was niet afdoende. Gasveer te sterk? In ieder geval heb ik het gevalletje er uit gehaals en doe het nu tijdelijk met een forse wandelstok. Af en toe een bult op je kop omdat die stik wegglijdt is geen pretje. Nu heb ik een foto gemaakt tijdens het BIOD-weekend van vorig jaar van een 400TL Luxe die zijn disselbak omhoog houdt met twee lange uitzetsteunen, een perfecte oplossing. Maar waar koop je uitzetsteunen van - uitgezet - ruim 1 meter lang? Ik heb de foto al naar Lex gemaild met het verzoek deze oproep met foto te plaatsen, in de hoop dat de bezitter van die 400er 'internet'. Maar goed, wie het weet mag het zeggen. HELLEP. Question
_________________
BIOD400TL Exclusief (1989); trekpaard: Toyota 'PICNIC'; Chauffeur (1935); co-pilote (1944).
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Frank Selen



Geregistreerd op: 18 Apr 2005
Berichten: 1116
Woonplaats: Tegelen

BerichtGeplaatst: Za 13 Mei 2006 08:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Cees, indien je mij de foto mailt (selenAThccnet.nl), zal ik hem hier voor jou plaatsten.
_________________
Groetjes, Frank
expert BIOD Expert 6L '73. Chassisnummer: 590.008
Citroën DS Break '71, Volvo XC70 '04 en Honda GoldWing GL1000 '75
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
C.M. van der Mast



Geregistreerd op: 13 Aug 2004
Berichten: 130
Woonplaats: Utrecht

BerichtGeplaatst: Za 13 Mei 2006 11:30    Onderwerp: Disselbakveren Reageren met citaat

Beste Frank,

Aangezien jij als 'moderator' optreedt, stuur ik jou de foto via jouw e-mail adres. De vraag heb je kennelijk begrepen, dus je kunt er wel een oproep van maken.

Goed weekend (13-14 mei), goede gezondheid en tot horens, ziens of 'meelens'.
_________________
BIOD400TL Exclusief (1989); trekpaard: Toyota 'PICNIC'; Chauffeur (1935); co-pilote (1944).
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Lex M



Geregistreerd op: 01 Nov 2003
Berichten: 2314

BerichtGeplaatst: Di 16 Mei 2006 10:21    Onderwerp: Reageren met citaat

De steunen van Cees zijn standaard(caravan)raamuitzetters met draaiknop.
_________________
Lex M
Bambi 1979 met Stabifix4, gesleurd door een heel comfortabele Volvo V40 D2 Automaat (2013), met maandelijkse Jetten-aflaat van €120
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> Onderhoud, aanpassingen, tips, e.d. Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.