"Beter Is Ons Devies"
voor liefhebbers van BIOD-caravans
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Wie heeft een 400TD??

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> Vraag-en-Antwoord
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
arie engels



Geregistreerd op: 16 Feb 2006
Berichten: 170
Woonplaats: ridderkerk

BerichtGeplaatst: Za 22 Apr 2006 20:51    Onderwerp: Wie heeft een 400TD?? Reageren met citaat

Hallo ik ben kort een bezitter van een 400 TD ,echter de vorige eigenaar was 93 jaar!! en die kon mij niet meer uitleggen hoe het bed van de treinzit moet worden gemaakt.
Het punt is dat ik niet de plank heb die op de uitschuifla komt,zou iemand zo goed willen zijn om mij de maten en de dikte door te geven??
en hoe zit het met de oplegging van het tafelblad op deze plank???
Alvast hartelijk dank!!
Arie Engels
_________________
een ( van de / of de allerlaatste ?? ) Bambi uit juni 1980 een Toyota Yaris verso 1,5


Laatst aangepast door arie engels op Wo 17 Mei 2006 22:02; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Caroline



Geregistreerd op: 05 Mei 2004
Berichten: 170
Woonplaats: Nijverdal

BerichtGeplaatst: Zo 23 Apr 2006 13:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Gefeliciteerd met je aankoop. Prima keus, een 400 TD. Ik kan je niet voorzien van exacte maten, aangezien onze Biod nog in de stalling staat. De plank die op de uitschuifla komt, moet groot genoeg zijn om het kussen te ondersteunen. De dikte, bij ons ligt er gewoon een stukje kastplank van 18 mm in, mat 2 latjes eronder om wegschuiven te voorkomen. Ook bij onze caravan was geen originele plank meer aanwezig. De tafel rust op de richel van de 2-zitsbank, en gedeeltelijk op de richel van de 1-zitsbank. Vandaar dat de tafel een beetje dreigt te kiepen als je het bed in stapt. Het is even een weet. In de poot van de tafel zit een scharnier, zodat de tafel "door z'n knieen" gaat. Succes.

Caroline
_________________
Groet, Caroline

2006 - nu: Biod 400 TD Exclusief - Nuance 1991, wordt getrokken door Renault Kadjar EDC 2017

2004 - 2006: Biod 400 TD De Luxe- Nuance 1989 (gecrasht)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
arie engels



Geregistreerd op: 16 Feb 2006
Berichten: 170
Woonplaats: ridderkerk

BerichtGeplaatst: Do 11 Mei 2006 23:01    Onderwerp: Bedankt! Caroline Reageren met citaat

Beste Cararoline,
Hartelijk dank voor je antwoord (het was zo als ik al dacht,alleen wist ik het nog niet zeker.)
Ik had vorige week wel even langs kunnen komen, we stonden in Zuna.
Wij hebben ook een nuance met een paneel voor de acculader/verbruik meting enz. hebben jullie dit ook er in??
Hartelijke groeten,
Arie Engels
_________________
een ( van de / of de allerlaatste ?? ) Bambi uit juni 1980 een Toyota Yaris verso 1,5
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Caroline



Geregistreerd op: 05 Mei 2004
Berichten: 170
Woonplaats: Nijverdal

BerichtGeplaatst: Ma 15 Mei 2006 17:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Hallo Arie
Het paneel dat je beschrijft hebben we niet. Jullie Biod is 2 jaar jonger, en is het toevallig een luxe uitvoering, dan kan het zijn dat het paneel er standaard bijhoort. Hebben jullie er ook een afzuigkap inzitten, dan is het de luxere variant (denk ik).

Groeten, Caroline
_________________
Groet, Caroline

2006 - nu: Biod 400 TD Exclusief - Nuance 1991, wordt getrokken door Renault Kadjar EDC 2017

2004 - 2006: Biod 400 TD De Luxe- Nuance 1989 (gecrasht)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
arie engels



Geregistreerd op: 16 Feb 2006
Berichten: 170
Woonplaats: ridderkerk

BerichtGeplaatst: Di 16 Mei 2006 11:28    Onderwerp: afzuigkap Reageren met citaat

Er zit een metalen kap boven het aanrecht maar daarin zit alleen een stopkontact en een 12volts lampje om in de pannen te kunnen kijken.
De biod van ons is uit de avento periode en als je het leuk vind kan ik je de prijslijst van 1991 mailen (staan alle extra's op vermeld met de prijs)
Groeten,
Arie Engels
_________________
een ( van de / of de allerlaatste ?? ) Bambi uit juni 1980 een Toyota Yaris verso 1,5
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Caroline



Geregistreerd op: 05 Mei 2004
Berichten: 170
Woonplaats: Nijverdal

BerichtGeplaatst: Wo 17 Mei 2006 14:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Hallo Arie
Leuk idee, de prijslijst. Onze Biod is ook uit de Avento periode, te zien aan de naam Avento op de metalen kap die jullie er ook in hebben zitten. Verder hebben wij als enige extra luxe er een vast toilet inzitten. Het vaste bed hebben we er vorig jaar zelf ingemaakt. Ideaal! Je komt alleen wat moeilijk bij de bagagebakken onder het bed.
Caroline CyvA@Hccnet.nl
_________________
Groet, Caroline

2006 - nu: Biod 400 TD Exclusief - Nuance 1991, wordt getrokken door Renault Kadjar EDC 2017

2004 - 2006: Biod 400 TD De Luxe- Nuance 1989 (gecrasht)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> Vraag-en-Antwoord Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.