"Beter Is Ons Devies"
voor liefhebbers van BIOD-caravans
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Deurslot Bambi 2L opnieuw stuk

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> Vraag-en-Antwoord
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Bert B.



Geregistreerd op: 17 Okt 2005
Berichten: 65
Woonplaats: België

BerichtGeplaatst: Wo 02 Aug 2006 17:25    Onderwerp: Deurslot Bambi 2L opnieuw stuk Reageren met citaat

Hallo,

Wij zijn net terug van vakantie uit Frankrijk (Castellane).
Op de terugweg op een parking is het slot van onze deur (Bambi) gehaald.
Het binnenste deel lag nog in de caravan, het buitenste deel was verdwenen. Ik heb het slot vroeger al eens moeten vervangen.
Maar nu is het oude slot verdwenen en de hulpstukken om de grotere inbouwdiepte te overbruggen dus ook. Ik heb verschillende winkels afgebeld, maar die verkopen het slot enkel met de kleinere inbouwdiepte zonder hulpstukjes. Met name de pin is te kort en ook de cilinder.
Kan iemand helpen?
_________________
Met Vriendelijke Groeten,
Bert.

BIOD Bambi 2L 1975
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lex M



Geregistreerd op: 01 Nov 2003
Berichten: 2314

BerichtGeplaatst: Wo 02 Aug 2006 17:40    Onderwerp: Re: Deurslot Bambi 2L opnieuw stuk Reageren met citaat

Bert B. schreef:
Op de terugweg op een parking is het slot van onze deur (Bambi) gehaald.

Sneu, Bert Sad Hoe kan dat?
Er valt toch niks los te schroeven aan de buitenkant?
Bert B. schreef:
Het binnenste deel lag nog in de caravan, het buitenste deel was verdwenen. Ik heb het slot vroeger al eens moeten vervangen.
Maar nu is het oude slot verdwenen en de hulpstukken om de grotere inbouwdiepte te overbruggen dus ook. Ik heb verschillende winkels afgebeld, maar die verkopen het slot enkel met de kleinere inbouwdiepte zonder hulpstukjes. Met name de pin is te kort en ook de cilinder.
Kan iemand helpen?

En toch moet het, denk ik, verkrijgbaar zijn in de handel.
Ik heb zelf ooit zo'n slot vervangen in een Extase en in mijn 400TL.
'T was wat opvullen en misschien andere bouten, maar uiteindelijk pasten ze wel.
De sloten hangen hier bij de Vrijbuiter in het schap.

Is de moraal van het verhaal: regelmatig de bouten van het slot aantrekken? Ik moet dat regelmatig doen.
_________________
Lex M
Bambi 1979 met Stabifix4, gesleurd door een heel comfortabele Volvo V40 D2 Automaat (2013), met maandelijkse Jetten-aflaat van €120
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Bert B.



Geregistreerd op: 17 Okt 2005
Berichten: 65
Woonplaats: België

BerichtGeplaatst: Wo 02 Aug 2006 17:47    Onderwerp: Re: Deurslot Bambi 2L opnieuw stuk Reageren met citaat

Lex M schreef:
Bert B. schreef:
Op de terugweg op een parking is het slot van onze deur (Bambi) gehaald.

Sneu, Bert Sad Hoe kan dat?
Er valt toch niks los te schroeven aan de buitenkant?
Bert B. schreef:
Het binnenste deel lag nog in de caravan, het buitenste deel was verdwenen. Ik heb het slot vroeger al eens moeten vervangen.
Maar nu is het oude slot verdwenen en de hulpstukken om de grotere inbouwdiepte te overbruggen dus ook. Ik heb verschillende winkels afgebeld, maar die verkopen het slot enkel met de kleinere inbouwdiepte zonder hulpstukjes. Met name de pin is te kort en ook de cilinder.
Kan iemand helpen?

En toch moet het, denk ik, verkrijgbaar zijn in de handel.
Ik heb zelf ooit zo'n slot vervangen in een Extase en in mijn 400TL.
'T was wat opvullen en misschien andere bouten, maar uiteindelijk pasten ze wel.
De sloten hangen hier bij de Vrijbuiter in het schap.

Is de moraal van het verhaal: regelmatig de bouten van het slot aantrekken? Ik moet dat regelmatig doen.


Denk je dat het slot er afgevallen is tijdens het rijden?
Ik was de vorige stop nog in de caravan geweest, en het slot zat nog stevig vast, ik kijk dat telkens na; bovendien was het allemaal snelweg, niet echt hobbelig of zo ... zou het kunnen?
_________________
Met Vriendelijke Groeten,
Bert.

BIOD Bambi 2L 1975
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> Vraag-en-Antwoord Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.