"Beter Is Ons Devies"
voor liefhebbers van BIOD-caravans
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Verkrijgbaarheid onderdelen

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> Onderhoud, aanpassingen, tips, e.d.
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Otje Griotje



Geregistreerd op: 06 Mei 2004
Berichten: 1
Woonplaats: AMSTERDAM

BerichtGeplaatst: Do 06 Mei 2004 10:09    Onderwerp: Verkrijgbaarheid onderdelen Reageren met citaat

Hallo BIOD-liefhebbers,

Wie van jullie kan mij vertellen waar ik onderdelen voor mijn BIOD 300L uit 1985 kan krijgen. Ik heb bijvoorbeeld een nieuw dakraampje nodig. Wie kan me daaraan helpen of wie weet het adres waar ik dit kan halen of bestellen?

Bij voorbaat dank!!

Groetjes, Rob peeters.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lex M



Geregistreerd op: 01 Nov 2003
Berichten: 2314

BerichtGeplaatst: Do 06 Mei 2004 15:46    Onderwerp: Re: Verkrijgbaarheid onderdelen Reageren met citaat

Otje Griotje schreef:
Hallo BIOD-liefhebbers,

Wie van jullie kan mij vertellen waar ik onderdelen voor mijn BIOD 300L uit 1985 kan krijgen. Ik heb bijvoorbeeld een nieuw dakraampje nodig. Wie kan me daaraan helpen of wie weet het adres waar ik dit kan halen of bestellen?

Bij voorbaat dank!!

Groetjes, Rob peeters.
In BIODs zijn veel standaardonderdelen verwerkt. De jouwe stamt uit de Avento-tijd, oftewel veel onderdelen zijn gelijk aan die van Avento.
Elke goed gesorteerde caravanhandel kan je waarschijnlijk wel helpen aan een dakraam. Bij Jopie Westerling in Oude Pekela heb ik ooit wel losse onderdelen van bijvoorbeeld een combi-rollo besteld.
Misschien heeft Abels magazijn wat jij zoekt?
_________________
Lex M
Bambi 1979 met Stabifix4, gesleurd door een heel comfortabele Volvo V40 D2 Automaat (2013), met maandelijkse Jetten-aflaat van €120
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Lex M



Geregistreerd op: 01 Nov 2003
Berichten: 2314

BerichtGeplaatst: Do 13 Mei 2004 06:35    Onderwerp: Reageren met citaat

De 300 van een vriend van me is onlangs in puin gereden.
Er zit een groot gat in de romp.
Ik weet nog niet wat hij met het 'wrak' gaat doen.
_________________
Lex M
Bambi 1979 met Stabifix4, gesleurd door een heel comfortabele Volvo V40 D2 Automaat (2013), met maandelijkse Jetten-aflaat van €120
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> Onderhoud, aanpassingen, tips, e.d. Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.