"Beter Is Ons Devies"
voor liefhebbers van BIOD-caravans
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Even voorstellen.

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> BIOD-babbel
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Anja



Geregistreerd op: 10 Mei 2004
Berichten: 12
Woonplaats: Oosterhout

BerichtGeplaatst: Ma 10 Mei 2004 02:18    Onderwerp: Even voorstellen. Reageren met citaat

Hallo, ik ben sinds vorige week de trotse eigenaar van een BIOD Bambi uit 1969. Ik ben overal aan t zoeken en lezen over deze prachtige caravan. Hij is vorig jaar helemaal opgeknapt en er zit een nieuwe voortent aan.
Ik heb ook een club opgericht bij clubs.nl waar iedereen van harte welkom is. Daar kun je o.a. ook foto's plaatsen. Ik heb nog maar een paar leden omdat hij net opgericht is.
Ik heb een aantal jaren terug voor het eerst een BIOD gezien op een camping in Frankrijk en sindsdien ben ik er weg van, vandaar dat ik nu ook echt blij ben met deze aanschaf. Weet iemand waar je de caravan zou kunnen laten keuren om te kijken wat zijn staat is? Ook wil ik hem laten taxeren, gewoon uit nieuwsgierigheid, doe hem toch nooit meer weg. Ook documentatie is welkom.
Groeten Anja
_________________
Anja
BIOD Bambi 69
Bezoek ook eens mijn Oldtimer caravan en camper club en klets gezelig mee of wissel ervaringen uit op: http://www.clubs.nl/community/default.asp?clubid=260395
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Lex M



Geregistreerd op: 01 Nov 2003
Berichten: 2314

BerichtGeplaatst: Ma 10 Mei 2004 21:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Welkom Anja.
Heb je het verhaal van Ben Jorna al gelezen?
Daar staat zo ongeveer alles wat er van de Bambi te weten valt.
Je komt er via de ingang 'Webstek van ...'
Jeroen Bolks, de man van de reparatie/restauratie van BIOD taxeert BIODs voor een oldtimer-verzekering. Kun je hem gelijk laten verzekeren, als je wilt. (email: JB-Verzekeringen@keyaccess.nl)
Weet je al van het weekeinde in september?
_________________
Lex M
Bambi 1979 met Stabifix4, gesleurd door een heel comfortabele Volvo V40 D2 Automaat (2013), met maandelijkse Jetten-aflaat van €120
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Anja



Geregistreerd op: 10 Mei 2004
Berichten: 12
Woonplaats: Oosterhout

BerichtGeplaatst: Di 11 Mei 2004 21:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb het gelezen van het weekend, moet je dat aanmelden? Bedankt voor het emailadres van de taxateur. Ik ben van plan om hem eerst te laten keuren, of is taxeren voldoende? Ik wil in ieder geval veilig de weg op, en er is geen rapport of niks. Hij ziet er verder goed uit, maar het gaat mij om de onderkant enzo. Ik weet niet waar ik daarvoor terecht kan. ANWB heeft volgens mij alleen autokeuringen.
_________________
Anja
BIOD Bambi 69
Bezoek ook eens mijn Oldtimer caravan en camper club en klets gezelig mee of wissel ervaringen uit op: http://www.clubs.nl/community/default.asp?clubid=260395
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Lex M



Geregistreerd op: 01 Nov 2003
Berichten: 2314

BerichtGeplaatst: Wo 12 Mei 2004 20:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Anja schreef:
Ik heb het gelezen van het weekend, moet je dat aanmelden?
Ja. Kijk op de webstek bij Weekend en stuur een mailtje naar Liesbeth en Kees.
Anja schreef:
Bedankt voor het emailadres van de taxateur. Ik ben van plan om hem eerst te laten keuren, of is taxeren voldoende? Ik wil in ieder geval veilig de weg op, en er is geen rapport of niks. Hij ziet er verder goed uit, maar het gaat mij om de onderkant enzo. Ik weet niet waar ik daarvoor terecht kan. ANWB heeft volgens mij alleen autokeuringen.
Als je hem wilt laten 'keuren', is het het beste een afspraak te maken met Jeroen Bolks van de BIOD-fabriek in Oldenzaal. Zij kunnen de caravan dan 'keuren', de noodzakelijke dingen doen en taxeren. Tis wel een eind van Oosterhout, maar misschien is het te combineren met een kampeeruitstapje. Twente in de buurt van Oldenzaal en Ootmarsum is zeer de moeite waard. Very Happy
_________________
Lex M
Bambi 1979 met Stabifix4, gesleurd door een heel comfortabele Volvo V40 D2 Automaat (2013), met maandelijkse Jetten-aflaat van €120
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Anja



Geregistreerd op: 10 Mei 2004
Berichten: 12
Woonplaats: Oosterhout

BerichtGeplaatst: Do 13 Mei 2004 08:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb per mail al contact gehad met hem. En ja het is daar mooi, heb pas een week in Holten gezeten, ik ga zeker een afspraak maken. Bedankt nog. Very Happy
_________________
Anja
BIOD Bambi 69
Bezoek ook eens mijn Oldtimer caravan en camper club en klets gezelig mee of wissel ervaringen uit op: http://www.clubs.nl/community/default.asp?clubid=260395
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> BIOD-babbel Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.