"Beter Is Ons Devies"
voor liefhebbers van BIOD-caravans
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

laklaag meubilair, gebruiksaanwijzing infodisplay

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> Vraag-en-Antwoord
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
gerrit



Geregistreerd op: 14 Mrt 2007
Berichten: 2

BerichtGeplaatst: Do 15 Mrt 2007 21:47    Onderwerp: laklaag meubilair, gebruiksaanwijzing infodisplay Reageren met citaat

Beste biod-liefhebbers,

Ik heb een 420 Tl uit 1997 gekocht. Het houtwerk van de deuren en kastjes is wat kalig en hier en daar beschadigd. Dus die wil ik graag licht schuren en van een nieuw laklaagje voorzien. Wie kan mij zeggen wat er oorspronkelijk opgesmeerd is? (vernis met een kleurtje, waterbeits of kleurbeits of i.d.?) Het is waarschijnlijk een beukenkleurtje en er is een licht kleurverschil tussen de panelen en de omlijsting. Waarschijnlijk is dat het gevolg van het structuurverschil tussen de beide oppervlakken.
Ook heb ik in deze caravan een biodlader en een infodisplay linksboven het keukentje. Tekst en info hierover ontbreekt echter. Wie kan mij aan een 'gebruiksaanwijzing' helpen?

Vriendelijke groeten,
Gerrit
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Pieter
Gast





BerichtGeplaatst: Za 17 Mrt 2007 01:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Als het goed is, heb ik Lex er een gegeven, dus kun je dat ding binnenkort verwachten, mocht hij op tijd wakker worden Laughing Laughing Laughing
Terug naar boven
gerrit



Geregistreerd op: 14 Mrt 2007
Berichten: 2

BerichtGeplaatst: Za 17 Mrt 2007 21:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Alvast bedankt Peter. Hopelijk is het geen winterslaap.

Vriendelijke groeten, Gerrit
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> Vraag-en-Antwoord Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.