"Beter Is Ons Devies"
voor liefhebbers van BIOD-caravans
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Stil
Ga naar pagina Vorige  1, 2
 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> BIOD-babbel
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Ouwe Hippie



Geregistreerd op: 08 Mrt 2007
Berichten: 26

BerichtGeplaatst: Vr 20 Apr 2007 09:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Nou weten.....?

Ik zou het wel aardig vinden waar al die BIOD's naar toe gesleept worden. Jouw website had ik al eerder gevonden maar mocht best wel een keer in de herhaling. Tenslotte is een website van een haringkop altijd de moeite waard omdat een deel van de familie van mijn vrouw daar woont en ik haar zelf vanuit Vlaardingen heb bevrijd. Smile

Jammer dat de Frankrijk 2004 vakantie geen teksten bevat zoals die van 2006. Zitten leuke plaatsjes bij die zo te zien de moeite waard zijn.

Het rijden op zich zal geen probleem zijn. Ik heb wat dat betreft met veel grotere, en dus zwaardere, caravans gereden.

Vooralsnog is mijn planning dit keer zoveel mogelijk binnendoor te rijden, maar tot aan Luxemburg echter wel de snelweg. Daarna 1e overnachting tussen Nancy en Epinal om daarna door te trekken richting Annecy of Albertville.

Vandaar via Embrun (Gap) naar een vooralsnog onbekende bestemming, maar waarschijnlijk door naar RCN La Garde/Castellane. Door naar de Pyreneeën (onderbroken door een bezoek aan Carcassonne) nabij Lourdes om voor de zoveelste keer de Col d'Aspin en de Tourmalet over te gaan (wel zonder de BIOD).

Terug via de Dordogne (ergens aan de Lot) en St. Malo naar huis lijkt me een goed plan. We hebben 22 dagen de tijd dus dat zal wel lukken.
_________________
BIOD 350 TL 1986 per 2 april 2010 voorafgegaan door een SKODA YETI 1.2 DSG Active+
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lex M



Geregistreerd op: 01 Nov 2003
Berichten: 2314

BerichtGeplaatst: Vr 20 Apr 2007 09:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Ouwe Hippie schreef:
Jammer dat de Frankrijk 2004 vakantie geen teksten bevat zoals die van 2006. Zitten leuke plaatsjes bij die zo te zien de moeite waard zijn.
Vond ik ook.
Er staat nu een tekstje bij de fotoos.
_________________
Lex M
Bambi 1979 met Stabifix4, gesleurd door een heel comfortabele Volvo V40 D2 Automaat (2013), met maandelijkse Jetten-aflaat van €120
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Pieter
Gast





BerichtGeplaatst: Vr 20 Apr 2007 10:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Citaat:
om voor de zoveelste keer de Col d'Aspin en de Tourmalet over te gaan (wel zonder de BIOD).


Hoezo zonder de BIOD? Mét is toch goed te doen? Het vergt wel een beetje stuurwerk, maar niet eens écht overdreven... Wink
Terug naar boven
Lex M



Geregistreerd op: 01 Nov 2003
Berichten: 2314

BerichtGeplaatst: Vr 20 Apr 2007 11:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Ouwe Hippie schreef:
Ik zou zelf wat wat reis/route ervaringen willen zien verschijnen richting Zuid-Frankrijk.

Als je niet in het hoogseizoen gaat, zou het kunnen lonen als je de CampingCard van Acsi aanschaft.
Zie http://www.campingcard.nl
_________________
Lex M
Bambi 1979 met Stabifix4, gesleurd door een heel comfortabele Volvo V40 D2 Automaat (2013), met maandelijkse Jetten-aflaat van €120
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Ouwe Hippie



Geregistreerd op: 08 Mrt 2007
Berichten: 26

BerichtGeplaatst: Vr 20 Apr 2007 13:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Na de Col d´Aspin komt de Col de Périgord en die wil je zeker niet met de BIOD achter je rijden. Erg smal en veel haakse bochten.

ACSI-kaart heb ikm inmiddels met een DVD meegekregen. Scheelt soms enorm, maar andere campings zijn ook in het naseizoen goedkoop.
_________________
BIOD 350 TL 1986 per 2 april 2010 voorafgegaan door een SKODA YETI 1.2 DSG Active+
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> BIOD-babbel Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.