"Beter Is Ons Devies"
voor liefhebbers van BIOD-caravans
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Weg

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> BIOD-babbel
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Lex M



Geregistreerd op: 01 Nov 2003
Berichten: 2314

BerichtGeplaatst: Wo 23 Mei 2007 09:18    Onderwerp: Weg Reageren met citaat

Wij zij even op pad. Nu in Praag.
Fotoos te zien op http://biod.info/2007lente
_________________
Lex M
Bambi 1979 met Stabifix4, gesleurd door een heel comfortabele Volvo V40 D2 Automaat (2013), met maandelijkse Jetten-aflaat van €120
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
C.M. van der Mast



Geregistreerd op: 13 Aug 2004
Berichten: 130
Woonplaats: Utrecht

BerichtGeplaatst: Di 29 Mei 2007 19:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Surprised Ja, de mond valt er van open. Wat heb je weer een prachtige set foto's geschoten. En nog goed weer er bij. Wat kunnen jij als 'pensionado' en Rita toch boffen. Wij hebben, nadat ik de verbouwing van mijns dochter's PUCKIE (haar autotje kan niet meer trekken, anders had ze wel een BIOD gekocht - als de prijs redelijk zou zijn geweest), de eigen caravan weer voor de deur staan. Morgen een dagje uit met onze kleinzoon en dan twee dagen de caravan inpakken. Na de 25-jarige bruiloft van mijn jongste broer hopen we naar Berg en Dal te vertrekken voor een tiendaagse voorjaarsvakantie. Dichtbij, maar het gaat gewoon om: er eventje uit te zijn en lekker te luieren. Kunnen we tegelijk de nieuwe voortent - de oude was vorig jaar door de storm dermate beschadigd dat reparatie onmogelijk was - uitproberen. Verder een televisiegimmickje besteld waarvan ik hoop dat die nog voor vetrek wordt bezorgd. Het namelijk een digitaal ontvangertje met kleine antenne die via de USB-stick aan Jola's laptop kan worden verbonden. Meer weten? Ik hoor het wel. Let wel, je kunt alleen de 'vrije' zenders ontvangen, maar voor het volgen van het nieuws, landelijke zenders (NL 1,2 en 3) is het voldoende. Dat scheelt een schotel een een boel gehannes op welke camping dan ook. Ik weet niet of jullie al terug zijn. Niet? Dan nog fijne dagen en goede reis. See you of hear you. De groeten, Cees en Jola.
_________________
BIOD400TL Exclusief (1989); trekpaard: Toyota 'PICNIC'; Chauffeur (1935); co-pilote (1944).
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Lex M



Geregistreerd op: 01 Nov 2003
Berichten: 2314

BerichtGeplaatst: Zo 01 Jul 2007 11:13    Onderwerp: Reageren met citaat

C.M. van der Mast schreef:
Het namelijk een digitaal ontvangertje met kleine antenne die via de USB-stick aan Jola's laptop kan worden verbonden. Meer weten? Ik hoor het wel. Let wel, je kunt alleen de 'vrije' zenders ontvangen, maar voor het volgen van het nieuws, landelijke zenders (NL 1,2 en 3) is het voldoende.

Ik heb zo'n setje aangeschaft bij Hofer in Oostenrijk. Je hebt er wel een goede (traditionele) antenne bij nodig.
_________________
Lex M
Bambi 1979 met Stabifix4, gesleurd door een heel comfortabele Volvo V40 D2 Automaat (2013), met maandelijkse Jetten-aflaat van €120
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
C.M. van der Mast



Geregistreerd op: 13 Aug 2004
Berichten: 130
Woonplaats: Utrecht

BerichtGeplaatst: Zo 01 Jul 2007 21:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Laughing Hallo Lex en Rita niet te vergeten, Ik heb het setje (digital tv) momenteel in huis op de laptop van Jola aangesloten en het werkt. Nog wel met zo'n klein meegeleverd sprietje. De 'traditionele' antenne had ik al uit de BIOD verwijderd, maar het gat nog slechts afgedicht met een dopje van een waterfles en een eindje ducttape. Waterdicht en misschien toch maar goed dat ik het nog niet definitief heb dichtgemaakt (polyester). Mocht het dus nodig zijn dan kan ik hem altijd nog herplaatsen en gebruiken voor digi-ontvangst. We gaan het wel uitvogelen. De verbouwing van de PUCK nadert zijn of is het haar einde. Nog wat verfijningen dus. Wanneer het geheel klaar is zal ik het 'album' bijwerken, zodat liefhebbers van knutselarijen kunnen genieten. Ik begrijp dat jullie weer 'thuis' zijn na een lange en voor zover ik de eerste foto's lon bekijken, mooie vakantie. We horen wel weer van elkaar. Groetjes voor beiden en tot ziens in ieder geval op het BIOD-weekend. Wij hebben geboekt van en met donderdag tot en met dinsdag, dus een lang weekend. Als het weer goed is, trekken we vanuit Zuid-Limburg verder... we hebben nog een bezoek te goed aan Zuid-Frankrijk, dus... Ons ziet wel. Laughing
_________________
BIOD400TL Exclusief (1989); trekpaard: Toyota 'PICNIC'; Chauffeur (1935); co-pilote (1944).
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> BIOD-babbel Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.