"Beter Is Ons Devies"
voor liefhebbers van BIOD-caravans
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

BIOD stopt de productie

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> BIOD-babbel
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Lex M



Geregistreerd op: 01 Nov 2003
Berichten: 2314

BerichtGeplaatst: Di 25 Sep 2007 09:15    Onderwerp: BIOD stopt de productie Reageren met citaat

Vanmorgen kreeg ik een bericht dat de productie van BIOD-caravans is gestopt. Kijk voor de mededeling en het persbericht op http://biod.info
_________________
Lex M
Bambi 1979 met Stabifix4, gesleurd door een heel comfortabele Volvo V40 D2 Automaat (2013), met maandelijkse Jetten-aflaat van €120
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Pieter
Gast





BerichtGeplaatst: Di 25 Sep 2007 10:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Triest!
Terug naar boven
cerbere



Geregistreerd op: 28 Sep 2005
Berichten: 634
Woonplaats: Rijswijk z-h

BerichtGeplaatst: Di 25 Sep 2007 11:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Dit is echt triest Crying or Very sad
Weer een stukje nederlandse historie dat verdwijnt Exclamation
Huub Van Elswijk en Personeel ACC, Sterkte Exclamation
_________________
Groetjes Bianca en Roy

2005-2007 Biod 300 1982 (is verkocht!)
2006-2013 Biod 400T 1987 (is verkocht!)
2008-2015 MKP Petit (is verkocht!)
2013-???? Biod 420 TD 2000
+ Citroen grand C4 picasso blue Hdi 120 A6 2017
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
Dick Extase



Geregistreerd op: 01 Nov 2003
Berichten: 103
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

BerichtGeplaatst: Di 25 Sep 2007 19:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ontving dit bericht vanochtend ook van Huub van Elswijk. Hoewel ik schrok van de boodschap was het ook geen te grote verrassing. Ik had het wel een beetje zien aankomen, maar hoopte zeer van harte dat Huub het zou redden.
Toen in juni een geplande bezoek aan de Biodfabriek tijdens het Polyestertreffen door Huub werd geannuleerd kreeg ik een vermoeden, maar kon en zou dit niet uitspreken. Huub vertelde mij o.a. dat hij kampte met tegenslagen door onvoldoende personele bezetting en een defecte mal. Ik betreur het zeer en vind het onverdienstelijk voor iemand die zo hard aan de weg timmerde om van Biod een eigenzinnig product te maken waarvan er geen dertien in een dozijn passen.
Ik heb een aantal prettige interviews met Huub gehad en hoop van harte dat hij en zijn gezin, maar ook de medewerkers van ACC, er goed uit komen. Ik ben benieuwd of Huub met zijn innovaties behouden blijft voor de caravanwereld en wat er met het product (o.a. de mallen) en de naam en rechten van Biod gebeuren gaat. Houd oren en ogen open en meldt de nieuwtjes hier.
_________________
Janine & Dick, BIOD Extase 2L 1972.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
tent-mens



Geregistreerd op: 04 Sep 2007
Berichten: 155
Woonplaats: Hengelo

BerichtGeplaatst: Wo 26 Sep 2007 00:09    Onderwerp: BIOD stopt de productie Reageren met citaat

Dit bericht na een eerste weekendje "fysieke kennismaking" met de BIOD 350tl is voor Huub van Elswijk en het team een enorme domper en voor ons als caravanner treurig. Sterkte met deze beslissing! Sad Confused
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Ben



Geregistreerd op: 03 Nov 2003
Berichten: 33
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Do 27 Sep 2007 12:19    Onderwerp: Re: BIOD stopt de productie Reageren met citaat

Lex M schreef:
Vanmorgen kreeg ik een bericht dat de productie van BIOD-caravans is gestopt. Kijk voor de mededeling en het persbericht op http://biod.info


Dat is jammer. Daaom moeten we nu extra zuinig zijn op onze BIOD liefhebber
_________________
BIOD 300L bj 1981
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MAD



Geregistreerd op: 16 Jul 2007
Berichten: 23
Woonplaats: Westervoort

BerichtGeplaatst: Do 27 Sep 2007 12:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Heel jammer dat zo'n product aan z'n einde moet komen.
Gelukkig zit het met de kwaliteit wel goed zodat we nog veel plezier houden van onze BIOD.

Gezien het feit dat we niet meer (of toch wel??) terug kunnen vallen op de fabrikant, moeten we proberen om dit forum instand te houden om elkaar met raad en daad te helpen, daar waar nodig.

Groet
Michiel
_________________
"Normade TD 2003"
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen MSN Messenger
C.M. van der Mast



Geregistreerd op: 13 Aug 2004
Berichten: 130
Woonplaats: Utrecht

BerichtGeplaatst: Do 04 Okt 2007 15:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Sad Ik heb al gereageerd onder her forumhoofdstuk (Persbericht AD), dus daar is mijn reactie te lezen. Het had ook hier kunnen staan, maar even klikken en jullie lezen mijn reactie. Dat het voor Huub van Elswijk, zijn gezin en zijn medewerkers een enorme teleurstelling geweest zal zijn om dit besluit te nemen, is duidelijk. Maar ja, de klant beslist en heeft liever een 'in-elkaar-geniette' caravan met een korte levensduur dan een echt degelijk product. Maar goed dat dit forum er is om de BIOD (straks een legende?) in leven te houden. Het monster van Loch Ness bestaat waarschijnlijk niet, de huidige BIOD's houden het nog wel enige decennia vol.

Cees van der Mast
_________________
BIOD400TL Exclusief (1989); trekpaard: Toyota 'PICNIC'; Chauffeur (1935); co-pilote (1944).
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> BIOD-babbel Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.