"Beter Is Ons Devies"
voor liefhebbers van BIOD-caravans
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

wastafel in toilet-hokje/-kamertje

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> Interieur (wandbekleding, vloer, meubels en stoffering)
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
pjotr



Geregistreerd op: 23 Jul 2005
Berichten: 113
Woonplaats: Den Haag

BerichtGeplaatst: Do 04 Aug 2005 14:04    Onderwerp: wastafel in toilet-hokje/-kamertje Reageren met citaat

Het wastafeltje wil ik graag vervangen omdat de vorige eigenaar het vermoedelijk schoon hebben willen maken en een nogal agressief reinigingsmiddel hebben gebruikt, met als resultaat een gegroeft en uitgebeten bak, tot grote ergernis van mijn vrouw! Kan iemand mij vertellen waar dit type wastafeltje voor een Biod 400tl exclusief 1986 nog te koop is? Graag een reactie
_________________
BIOD 300TL de luxe '86 (19 jaar)
BIOD 400TL Witte Band '86 met TOYOTA RAV 4
als trekpaard
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lex M



Geregistreerd op: 01 Nov 2003
Berichten: 2314

BerichtGeplaatst: Do 04 Aug 2005 21:50    Onderwerp: Re: wastafel in toilet-hokje/-kamertje Reageren met citaat

pjotr schreef:
Kan iemand mij vertellen waar dit type wastafeltje voor een Biod 400tl exclusief 1986 nog te koop is? Graag een reactie

Geen idee, maar het lijkt me moeilijk. Is het een speciale voor BIOD of meer algemeen toepasbaar? Ik denk het eerste, er zal wel een ronde hoek aan zitten.
Je zou eens kunnen bellen met Jeroen Bolks van Top-Craft (0541 587700).
Op marktplaats biedt iemand onderdelen aan van een BIOD uit 1987, er staat geen wastafeltje bij, die zou je eens kunnen bellen.
In Tilburg zit een caravansloperij http://www.caravansloperij.nl/
En misschien Abel in het magazijn?
_________________
Lex M
Bambi 1979 met Stabifix4, gesleurd door een heel comfortabele Volvo V40 D2 Automaat (2013), met maandelijkse Jetten-aflaat van €120
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Lex M



Geregistreerd op: 01 Nov 2003
Berichten: 2314

BerichtGeplaatst: Vr 05 Aug 2005 10:46    Onderwerp: Re: wastafel in toilet-hokje/-kamertje Reageren met citaat

Pjotr, ik heb zojuist contact gehad met Jeroen Bolks. Ga er maar vanuit dat zo'n wastafel niet meer te koop is.
Een alternatief is dat je zelf een mooie plank of zoiets maakt en daar een wasbakje in monteert.
_________________
Lex M
Bambi 1979 met Stabifix4, gesleurd door een heel comfortabele Volvo V40 D2 Automaat (2013), met maandelijkse Jetten-aflaat van €120
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
pjotr



Geregistreerd op: 23 Jul 2005
Berichten: 113
Woonplaats: Den Haag

BerichtGeplaatst: Vr 05 Aug 2005 12:08    Onderwerp: Re: wastafel in toilet-hokje/-kamertje Reageren met citaat

Lex M schreef:
Een alternatief is dat je zelf een mooie plank of zoiets maakt en daar een wasbakje in monteert.


Bedankt voor de reacties, een wastafeltje zelf maken lijkt mij ook de snelste en gemakkelijkste oplossing.
_________________
BIOD 300TL de luxe '86 (19 jaar)
BIOD 400TL Witte Band '86 met TOYOTA RAV 4
als trekpaard
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
pjotr



Geregistreerd op: 23 Jul 2005
Berichten: 113
Woonplaats: Den Haag

BerichtGeplaatst: Zo 04 Mei 2008 15:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Na lange tijd vergeefs naar een inbouwwastafeltje te hebben gezocht, heb ik het oude wastafeltje met veel moeite maar uit de caravan gehaald en aan de binnen/onderkant met polyester verstevigd, de uitgevreten bak geplamuurd en na veel schuurwerk tweemaal met twee componenten lak, die ik nog overhad van de caravan opknapbeurt, netjes afgelakt.
Het zie er nu weer uit als nieuw.En... met weing kosten.
_________________
BIOD 300TL de luxe '86 (19 jaar)
BIOD 400TL Witte Band '86 met TOYOTA RAV 4
als trekpaard
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> Interieur (wandbekleding, vloer, meubels en stoffering) Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.