"Beter Is Ons Devies"
voor liefhebbers van BIOD-caravans
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Nieuwe BIOD: www.acc-group.nl

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> BIOD-babbel
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Dick Extase



Geregistreerd op: 01 Nov 2003
Berichten: 103
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

BerichtGeplaatst: Zo 19 Sep 2004 18:55    Onderwerp: Nieuwe BIOD: www.acc-group.nl Reageren met citaat

Aansluitend op eerdere berichtgeving dat Biod van Top-Craft is overgegaan naar Advanced Composites Caravans Group B.V. kan worden toegevoegd dat het een en ander over nieuwe Biods te volgen is op de internetsite www.acc-group.nl.

Opvallend is dat het Biod-logo een link bevat naar www.biod.nl en dus naar Top-Craft in Oldenzaal, de "oude" fabrikant.

ACC-Group biedt nieuwe Scouts en Nomades aan met een prijs exclusief afleveren tussen de € 17.750,- en € 20.950,-.

Tijdens de Kampeer & Caravan Jaarbeurs 2004 zijn er twee aanbiedingen. Nadrukkelijk wordt vermeld dat deze aanbiedingen alleen geldig zijn voor bestellingen tijdens de Kampeer & Caravan Jaarbeurs 2004 bij montage in de fabriek tijdens de produktie van "uw" nieuwe BIOD.

Biod Scout en Nomade zijn dus nog steeds in productie. De vraag is alleen: Waar?

Ik hoop hier binnenkort een antwoord op te krijgen van Huub van Elswijk, de directeur van ACC-Group, want ik heb hem benaderd met de vraag of ik hem mag interviewen en het resultaat mag plaatsen op deze site. Zijn reactie was enthousiast. Mogelijk vindt dit interview plaats aan het einde van de beursperiode. Ik ben benieuwd hoe het publiek heeft gereageerd op de stand van ACC-Group.

Er is volgens mij ook een nieuwe kreet door ACC-group verzonnen:

"BIOD, voor een leven lang kampeergevoel!"


p.s. Gelukkig staat de vermelding van "onze" Biodsite nu wel correct in het persbericht van de overname, zoals te lezen is op www.acc-group.nl.
_________________
Janine & Dick, BIOD Extase 2L 1972.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> BIOD-babbel Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.