"Beter Is Ons Devies"
voor liefhebbers van BIOD-caravans
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Houtsoort bovenkastjes

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> Vraag-en-Antwoord
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
MAD



Geregistreerd op: 16 Jul 2007
Berichten: 23
Woonplaats: Westervoort

BerichtGeplaatst: Do 07 Feb 2008 07:52    Onderwerp: Houtsoort bovenkastjes Reageren met citaat

Beste forumleden,
Wij hebben een 450TD uit 2003 en nu wil ik een autoradio plaatsen onder de bovenkastjes (aan de achterkant).

Om dit een beetje netjes te doen wil ik een klein houten omhulsel maken waar de radio ingezet kan worden en dit "radiokastje" moet dan enigzins van hetzelfde houtsoort zijn als dat van de bovenkastjes.

Wie weet welke houtsoort gebruikt is en waar kan ik dit kopen (meubelzaak / parketwinkel / houthandel / etc)?

Alvast bedankt
Michiel
_________________
"Normade TD 2003"
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen MSN Messenger
Lex M



Geregistreerd op: 01 Nov 2003
Berichten: 2314

BerichtGeplaatst: Do 07 Feb 2008 09:45    Onderwerp: Re: Houtsoort bovenkastjes Reageren met citaat

MAD schreef:
Beste forumleden,
Wij hebben een 450TD uit 2003 en nu wil ik een autoradio plaatsen onder de bovenkastjes (aan de achterkant).

Om dit een beetje netjes te doen wil ik een klein houten omhulsel maken waar de radio ingezet kan worden en dit "radiokastje" moet dan enigzins van hetzelfde houtsoort zijn als dat van de bovenkastjes.

Wie weet welke houtsoort gebruikt is en waar kan ik dit kopen (meubelzaak / parketwinkel / houthandel / etc)?

Alvast bedankt
Michiel

Alweer: kijk op de stek in de rubriek Modellen.
Daar staat: Appelhouten meubelen (licht / donker)
Neem eens contact op met Huub van Elswijk via http://www.biod.nl
_________________
Lex M
Bambi 1979 met Stabifix4, gesleurd door een heel comfortabele Volvo V40 D2 Automaat (2013), met maandelijkse Jetten-aflaat van €120
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
MAD



Geregistreerd op: 16 Jul 2007
Berichten: 23
Woonplaats: Westervoort

BerichtGeplaatst: Do 07 Feb 2008 22:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Nogmaals bedankt Lex, maar ik had gedacht dat dit soort info, via dit forum zou kunnen vinden.

Ik weet nu waar de fout ligt: ik heb het internetadres van het Biodforum opgeslagen terwijl ik mij er niet van bewust was dat het Biodforum een onderdeel is van http://biod.info Shocked
Thnx

Groet,
Michiel
_________________
"Normade TD 2003"
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen MSN Messenger
Pieter
Gast





BerichtGeplaatst: Do 07 Feb 2008 23:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Uiteindelijk komt die info ook wel op het forum, maar het is natuurlijk allemaal gebruikerservaring, dus moet het spul eerst gebruikt worden, dan moet er iets over gevraagd worden en dan komen uiteindelijk de bruikbare antwoorden " onder-de-streep"
Terug naar boven
MAD



Geregistreerd op: 16 Jul 2007
Berichten: 23
Woonplaats: Westervoort

BerichtGeplaatst: Vr 11 Jul 2008 07:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ben even uit de lucht geweest i.v.m. gezondheid (operatie) maar ben er nu weer bij.

Radio is inmiddels ingebouwd, doch ik heb de radio in een bovenkastje (achter) gebouwd i.p.v. eronder.
Hierdoor is deze onzichtbaar als het rolluikje dicht is wat eigenlijk wel zo mooi is.
Ik heb een Sony autoradio gekocht met 3 golfbereiken, eet allerlei CD-roms en er is een ingang aan de voorzijde voor I-pod en een usb aansluiting voor o.a. een geheugen stick.
Zo'n stick gekocht van 4Gb, geladen met MP3 kan ik weer even vooruit Razz . Radio is incl afstandsbediening.

Antenne heb ik achter de kastjes aangebracht waardoor ik niet door de buitenwand hoefde te boren.
Kortom, op naar het volgende project(je) Smile

Groet,
Michiel
_________________
"Normade TD 2003"
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> Vraag-en-Antwoord Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.