"Beter Is Ons Devies"
voor liefhebbers van BIOD-caravans
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

kleine wintervoortent

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> Vraag-en-Antwoord
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Hertha



Geregistreerd op: 27 Jun 2007
Berichten: 2

BerichtGeplaatst: Wo 16 Jul 2008 14:47    Onderwerp: kleine wintervoortent Reageren met citaat

Kan een gewone kleine wintervoortent ook voor een Biod 420TD geplaatst worden, of heb je daar een special iets voor nodig i.v.m. het ronde dak.
vr.gr. Hertha
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lex M



Geregistreerd op: 01 Nov 2003
Berichten: 2314

BerichtGeplaatst: Wo 16 Jul 2008 15:15    Onderwerp: Re: kleine wintervoortent Reageren met citaat

Hertha schreef:
Kan een gewone kleine wintervoortent ook voor een Biod 420TD geplaatst worden, of heb je daar een special iets voor nodig i.v.m. het ronde dak.
vr.gr. Hertha

Ik zou niet weten waarom niet.
Het horizontale deel van de reel is toch bijna recht?
_________________
Lex M
Bambi 1979 met Stabifix4, gesleurd door een heel comfortabele Volvo V40 D2 Automaat (2013), met maandelijkse Jetten-aflaat van €120
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Pieter
Gast





BerichtGeplaatst: Wo 16 Jul 2008 18:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Volgens mij wordt de ronding van de zijwand bedoeld, dat scheelt al gauw een 20 cm tent...
Ik heb er ook al eens naar gekeken en bedacht, dat er dan misschien een extra strook aan het dak van de tent gezet zou moeten worden, maar dat is dan ook weer een beetje afhankelijk van hoe die tent gemaakt is en hoe de afdichting tegen de caravan geregeld is.
Terug naar boven
cerbere



Geregistreerd op: 28 Sep 2005
Berichten: 634
Woonplaats: Rijswijk z-h

BerichtGeplaatst: Wo 16 Jul 2008 22:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Past prima hoor.
Kijk maar:





Kees heeft er een over:

Wegens komende verhuizing GRATIS af te halen een WINTERTENT met STOKKEN voor de Bambino 300 serie.
Graag vooraf even contact: 06 - 36 06 35 31

Kees Broekman
_________________
Groetjes Bianca en Roy

2005-2007 Biod 300 1982 (is verkocht!)
2006-2013 Biod 400T 1987 (is verkocht!)
2008-2015 MKP Petit (is verkocht!)
2013-???? Biod 420 TD 2000
+ Citroen grand C4 picasso blue Hdi 120 A6 2017
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
Hans Plantinga



Geregistreerd op: 20 Okt 2004
Berichten: 181
Woonplaats: Heteren

BerichtGeplaatst: Wo 30 Jul 2008 13:35    Onderwerp: Re: kleine wintervoortent Reageren met citaat

Ik heb al jaren plannen voor een wintertentje van pakweg 1,5 bij 2 meter.
Ik ben er nog niet geweest maar de "Almelose tentenhandel" lijkt me een interessant adres.

homepage Almelose > http://www.almelosetentenhandel.nl/'
wintertent Almelose > http://www.almelosetentenhandel.nl/product/Tenten/wintertent.htm?tagver=2

N.B.
Via de homepage van de Almelose kom ik niet meer bij de wintertenten. Met wat googelen blijkt de betreffende pagina toch te bestaan.
Wellicht een foutje.


Hertha schreef:
Kan een gewone kleine wintervoortent ook voor een Biod 420TD geplaatst worden, of heb je daar een special iets voor nodig i.v.m. het ronde dak.
vr.gr. Hertha

_________________
Hans
420 Biod 420TL (2000), Peugeot 2008 SUV 1.2 PureTech 110pk. (M.i.v. najaar 2023 een Kia Niro PHEV)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht AIM-naam
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> Vraag-en-Antwoord Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.