Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Lex M
|
Geplaatst: Do 07 Feb 2008 09:51 Onderwerp: Fout 550 bij plaatsing van een bericht |
|
|
Op dit moment krijg ik een foutmelding bij het plaatsen van een bericht.
Deze melding mag je negeren, het bericht wordt desondanks geplaatst.
Misschien heeft hij te maken met het sturen van een bericht 'melding van een reactie'.
Ik zal er naar kijken, hopelijk is het tijdelijk, veroorzaakt door de hoster. _________________ Lex M
Bambi 1979 met Stabifix4, gesleurd door een heel comfortabele Volvo V40 D2 Automaat (2013), met maandelijkse Jetten-aflaat van €120 |
|
Terug naar boven |
|
|
Lex M
|
Geplaatst: Wo 20 Feb 2008 14:55 Onderwerp: Re: Fout 550 bij plaatsing van een bericht |
|
|
Lex M schreef: | Op dit moment krijg ik een foutmelding bij het plaatsen van een bericht. Deze melding mag je negeren, het bericht wordt desondanks geplaatst. Misschien heeft hij te maken met het sturen van een bericht 'melding van een reactie'. Ik zal er naar kijken, hopelijk is het tijdelijk, veroorzaakt door de hoster. |
Als het goed is, is het probleem nu opgelost. _________________ Lex M
Bambi 1979 met Stabifix4, gesleurd door een heel comfortabele Volvo V40 D2 Automaat (2013), met maandelijkse Jetten-aflaat van €120 |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
|