"Beter Is Ons Devies"
voor liefhebbers van BIOD-caravans
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Kastsluitingen

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> Onderhoud, aanpassingen, tips, e.d.
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
arnoudj



Geregistreerd op: 03 Jun 2008
Berichten: 99
Woonplaats: Terborg

BerichtGeplaatst: Za 09 Aug 2008 21:57    Onderwerp: Kastsluitingen Reageren met citaat

Ik wil een paar laden maken in mijn 400TL uit 1992. En daarvoor zoek ik sluitknoppen die bestaan uit een donkerbruin plastic vierkantje met een kleiner drukknopje erin wat een palletje aan de binnenkant bedient waarmee het kastje geopend/gesloten wordt.
Weet iemand of die nog bestaan (als je uit de beschrijving voldoende kunt opmaken, een foto kan ik je rechtstreeks sturen) en, indien ja, of die nog ergens te krijgen zijn?
_________________
hartelijke groeten,

Paul

Fiat Multipla JTD + Biod 400 TL 1992
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
C.M. van der Mast



Geregistreerd op: 13 Aug 2004
Berichten: 130
Woonplaats: Utrecht

BerichtGeplaatst: Do 02 Okt 2008 16:13    Onderwerp: Re: Kastsluitingen Reageren met citaat

arnoudj schreef:
Ik wil een paar laden maken in mijn 400TL uit 1992. En daarvoor zoek ik sluitknoppen die bestaan uit een donkerbruin plastic vierkantje met een kleiner drukknopje erin wat een palletje aan de binnenkant bedient waarmee het kastje geopend/gesloten wordt.
Weet iemand of die nog bestaan (als je uit de beschrijving voldoende kunt opmaken, een foto kan ik je rechtstreeks sturen) en, indien ja, of die nog ergens te krijgen zijn?


Beste Arnoudj, ik heb even gesnuffeld op internet en misschien gevonden wat je zoekt. Ik heb zelf een nagenoeg identieke BIOD, zij het dat de mijne ook nog 'exclusief' toegevoegd heeft gekregen. Ok je dezelfde nog kunt vinden weet ik (ook) niet, maar nogmaals... probeer het eens en zoek in de winkel van www.de-wit.nl. Misschien heb je succes. Sterkte ermee. Anders? Jeroen Bolks even bellen of mailen of anders Abel.
_________________
BIOD400TL Exclusief (1989); trekpaard: Toyota 'PICNIC'; Chauffeur (1935); co-pilote (1944).
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
arnoudj



Geregistreerd op: 03 Jun 2008
Berichten: 99
Woonplaats: Terborg

BerichtGeplaatst: Do 02 Okt 2008 17:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Beste......,
Bedankt voor je reactie. Ik heb daar (weer) gezocht maar alleen van die knoppen (Push Lock) gevonden die op de grotere deuren zitten. Ik zoek de knopjes die o.a. op de bovenkastjes zitten. En die heb ik niet gevonden (maar misschien niet goed gezocht?). Marcar heeft me wel aan een paar kunnen helpen maar die zijn grijs, en de mijne zijn donkerbruin.
_________________
hartelijke groeten,

Paul

Fiat Multipla JTD + Biod 400 TL 1992
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
C.M. van der Mast



Geregistreerd op: 13 Aug 2004
Berichten: 130
Woonplaats: Utrecht

BerichtGeplaatst: Do 02 Okt 2008 17:22    Onderwerp: Reageren met citaat

arnoudj schreef:
Beste......,
Bedankt voor je reactie. Marcar heeft me wel aan een paar kunnen helpen maar die zijn grijs, en de mijne zijn donkerbruin.
Ik had al zo'n donkerbruin vermoeden dat je niet vond wat je zocht. Maar wanneer je al grijze hebt... In een hobbywinkel waar men nog bouwdozen (Revell) verkopen; daar de juiste kleur bruin opduikelen (die verf van Revell of Humbrol), een klein kwastje en... klaar ben je. Succes er mee! Laughing
_________________
BIOD400TL Exclusief (1989); trekpaard: Toyota 'PICNIC'; Chauffeur (1935); co-pilote (1944).
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> Onderhoud, aanpassingen, tips, e.d. Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.