"Beter Is Ons Devies"
voor liefhebbers van BIOD-caravans
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Zwarte achterlichten Albino

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> Onderhoud, aanpassingen, tips, e.d.
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Pieter
Gast





BerichtGeplaatst: Zo 26 Okt 2008 16:49    Onderwerp: Zwarte achterlichten Albino Reageren met citaat

Zo lang ik deze caravan heb, erger ik me aan die "gezwarte" achterlichten, die ook nog eens een minimum aan lichtopbrengst hebben. Ook op auto's vind ik ze foeilelijk! duimneer
Nou had ik weinig hoop, dat ik andere passende inbouwbakken zou vinden, maar het project heeft toch een grotere slagingskans dan ik dacht. Kijk maar eens, wat ik zomaar gegoegeld heb op deze regenmiddag! paraplu

http://www.marsmanshop.nl/shop/index.php?act=viewProd&productId=1239

Mooi helder blank glas waar dat helder moet zijn en echt rood op de rode plekken! Morgen maar eens informeren naar de voorraad toppie jazeker

Overigens hebben ze daar wel erg veel verschillende opbouwverlichting, die behoorlijk bruikbaar lijkt voor oudere modellen, best de moeite waard om te onthouden, lijkt me?
Niet, dat ik reclame voor dat bedrijf wil maken, maar meer kwam ik op internet niet tegen.... Wink
Terug naar boven
joop brand



Geregistreerd op: 14 Nov 2003
Berichten: 1862

BerichtGeplaatst: Zo 26 Okt 2008 18:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Leuk om door te snuffelen. Smile
_________________
Joop, helaas zonder Biod
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Pieter
Gast





BerichtGeplaatst: Zo 26 Okt 2008 19:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Jazeker! In ieder geval heb ik ook ontdekt, dat een caravanshop, waar ik twee weken geleden die lichten heb zien liggen, een enorme marge hanteert... schrik duimneer boos boos duimneer schrik

Binnenkort eens vragen of die prijs per twee is...
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> Onderhoud, aanpassingen, tips, e.d. Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.