"Beter Is Ons Devies"
voor liefhebbers van BIOD-caravans
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Welke Extase?

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> Vraag-en-Antwoord
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
tomtom



Geregistreerd op: 22 Jan 2009
Berichten: 5
Woonplaats: Arnhem

BerichtGeplaatst: Vr 23 Jan 2009 01:00    Onderwerp: Welke Extase? Reageren met citaat

Gelijk nog maar even een vraagje. Ik heb de extase inmiddels voor de deur staan maar heb nog geen eigendomsbewijs. Is er iemand die me kan vertellen welk type ik nu heb? Ik lees steeds 4T en 2T. Volgens de vorige eigenaar zou hij uit 1971 komen. Foto's heb ikzelf nog niet gemaakt, maar hij staat op dit forum onder: biod babbel\ biod gespot van Frank Selen. Van deze caravan ben ik nu de eigenaar.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lex M



Geregistreerd op: 01 Nov 2003
Berichten: 2314

BerichtGeplaatst: Vr 23 Jan 2009 09:43    Onderwerp: Re: Welke Extase? Reageren met citaat

tomtom schreef:
Gelijk nog maar even een vraagje. Ik heb de extase inmiddels voor de deur staan maar heb nog geen eigendomsbewijs. Is er iemand die me kan vertellen welk type ik nu heb? Ik lees steeds 4T en 2T. Volgens de vorige eigenaar zou hij uit 1971 komen. Foto's heb ikzelf nog niet gemaakt, maar hij staat op dit forum onder: biod babbel\ biod gespot van Frank Selen. Van deze caravan ben ik nu de eigenaar.

Dag Tom. Weer welkom Smile

Eigendomsbewijs: is er niet voor een Extase. Wagens met een TMM kleiner dan 750 kg, zijn niet geregistreerd. Misschien is er een identiteitsbewijs bij. Dat is een (douane)document dat je vroeger nodig had om aan te kunnen tonen dat hij in NL gekocht is.

Deze Extase is zeker niet van 1971. De Extase heeft z'n blauwe lantaarntjes vanaf modeljaar 1973.
De typeaanduidingen zijn 2L en 4L. Het cijfer slaat op het aantal (potentieel) beschikbare slaapplaatsen. Daarom heeft de 2L een kopkeuken en 1 zithoek (achter), de 4L een middenkeuken en 2 zithoeken (1 voor en 1 achter).
_________________
Lex M
Bambi 1979 met Stabifix4, gesleurd door een heel comfortabele Volvo V40 D2 Automaat (2013), met maandelijkse Jetten-aflaat van €120
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
tomtom



Geregistreerd op: 22 Jan 2009
Berichten: 5
Woonplaats: Arnhem

BerichtGeplaatst: Vr 23 Jan 2009 10:46    Onderwerp: Reageren met citaat

ok bedankt voor je snelle reactie, ik zal dus nog even op het papiertje moeten wachten. Ben benieuwd
tom
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> Vraag-en-Antwoord Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.