Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
pjotr
|
Geplaatst: Wo 15 Apr 2009 10:25 Onderwerp: Wijzigen interieur van de zitkussens biod 400 TL |
|
|
Wie kan mij adviseren met het volgende probleem.
Ik wil het interieur van mijn zitkussens inwendig voorzien van een 4 á 5 cm tempurschuim. Dus moet er van het oorspronkelijke interieur 4 á 5 cm af. Nu is mijn vraag hoe krijg ik dit er mooi vlak af zonder kuilen en bobbels. Heeft iemand er in zijn werkzame leven daar ervaring mee opgedaan? Graag een uitgebreid advies, bi voorbaat bedankt. _________________ BIOD 300TL de luxe '86 (19 jaar)
BIOD 400TL Witte Band '86 met TOYOTA RAV 4
als trekpaard |
|
Terug naar boven |
|
|
Pieter Gast
|
Geplaatst: Wo 15 Apr 2009 11:05 Onderwerp: |
|
|
Niet voor niets worden platen schuim in verschillende diktes geleverd, het zegt iets over de manier van verwerken.
De dikte staat vast en er wordt geknabbeld aan de lengte en breedte.
Zelfs met een vlakke lintzaag (band evenwijdig aan het blad) is het nauwelijks mogelijk om een plaat vormvast te zagen.
Je bent dus beter en sneller klaar met de aanschaf van een nieuwe plaat op de gewenste dikte.
Overigens is ook deze vraag beter thuis "boven de streep" |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
|