"Beter Is Ons Devies"
voor liefhebbers van BIOD-caravans
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

FOTOS BIODWEEKEND 2009

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> BIOD-babbel
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
C.M. van der Mast



Geregistreerd op: 13 Aug 2004
Berichten: 130
Woonplaats: Utrecht

BerichtGeplaatst: Wo 16 Sep 2009 22:15    Onderwerp: FOTOS BIODWEEKEND 2009 Reageren met citaat

Laughing Het was weer prachtig. En het weer was, op enkele regenbuien na, ook prachtig. De organisatie was weer in de bekende vertrouwde handen en ook dit jaar weer goed geregeld. Dat de campingbeheerders bij de aankomst van sommige BIOD-gasten vergaten te vermelden dat de stroomverdeeldozen op maandag zouden worden weggehaald, gaf even een probleem, maar werd door of verplaatsing of met behulp van verlengkabels opgelost.

Crying or Very sad Het was natuurlijk jammer dat Lex en Rita er niet waren, maar... zoals een BIODist opmerkte... het was een rustig weekend en in ieder geval niet voorzien van een mekkerende mekka-ganger of iets dat er voor doorgaat of meent door te moeten gaan door met een minaretachtige wekker of een wekkerachtige minaret her en der paniek te zaaien, zodat sommige dames vertwijfeld naar hun hoofddoekjes gingen zoeken. Maar dat kan ook tegen de regen geweest zijn. Maar goed, volgend jaar hopen wij je weer in onze BIOD-armen te sluiten.

Wij hebben tijdens het weekend Elburg bezocht, beslist en dus ook volgend jaar de moeite waard.

Maar goed, de reden dat ik op dit forum klauter - het is niet de eerste keer en ik hoop ook niet de laatste - is het feit dat er natuurlijk weer een bende foto's zijn 'geschoten''. Of er nog analoge foto's zijn gemaakt, weet ik niet. Even dacht ik een paar miljoen pixels te zien, maar het bleken regendruppels te zijn.

Van enkele deelnemers aan het weekend heb ik de e-mail adressen. Dus die kan ik in zoverre blij maken met foto's door die in MIJN ALBUM te plaatsen en de e-mail-bezitters een links naar dit album te sturen. Ik doe dat pas na volgens weekend, dus in week 40/41. Want we gaan er nog even tussenuit, namelijk naar onze Franse vrienden in de buurt van Champlitte (Dijon). Het weer lijkt goed, dus we hopen op nog een mooie week in aansluiting op een mooi weekend.

Ik zal ook Lex mailen en hem vragen op welke manier mijn foto's op de webstek gemikt kunnen worden.

Of ik de verwijzing naar MIJN ALBUM ook voa dit forum kan doorgeven weet ik niet. Maar dat weet Lex wel weer.

Tenslotte... ik heb plannen om foto's van alle vorige weekens dus de vijftien voorgaande tot een DVD samen te smelten. Wie-O-Wie heeft nog foto's van BIOD-weekends van 2004 en ouder? Ik kom hier nog op terug in een nieuw onderwerp.

Voor alle BIOD-weekenddeelnemers, ook diegenen die om redenen niet aanwezig konmden zijn... goede weken en maanden. Kom heelhuids de winter door. Nog maar 360 nachtjes slapen. Very Happy
_________________
BIOD400TL Exclusief (1989); trekpaard: Toyota 'PICNIC'; Chauffeur (1935); co-pilote (1944).
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Thijs van der Harst



Geregistreerd op: 08 Mrt 2009
Berichten: 93
Woonplaats: Breda

BerichtGeplaatst: Wo 16 Sep 2009 22:23    Onderwerp: boidweekendfoto's Reageren met citaat

Hallo,
Wij waren er ook. Speelden een muziekje enzo. Heb niet veel foto's om te 'sharen' maar wil natuurlijk graag in 'mijnalbum'.
Dus hier een email <tvdharst@hetnet.nl. Mag ik dan ook?
Groet, Thijs van der Harst
_________________
Thijs vd Harst, Breda, Biod Bambi 1978
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
C.M. van der Mast



Geregistreerd op: 13 Aug 2004
Berichten: 130
Woonplaats: Utrecht

BerichtGeplaatst: Do 17 Sep 2009 11:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Beste Thijs,

Je adres zit nu in de BIOD-groep, dus het zal wel voor de bakker komen. Nog even geduld dus.
_________________
BIOD400TL Exclusief (1989); trekpaard: Toyota 'PICNIC'; Chauffeur (1935); co-pilote (1944).
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
abel



Geregistreerd op: 28 Apr 2004
Berichten: 933
Woonplaats: Noordwolde

BerichtGeplaatst: Do 17 Sep 2009 19:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Leuk idee om een DVD te maken
Zal ook eens sneupen in mijn archief!
_________________
Abel Slot
voor onderdelen (www.biodmagazijn.nl)
Biod Expert '61(schaalmodel)
Biod Expert de Luxe '68
Biod Extase 2TL 1980
Biod 350 Caravanmuseum 19....
Biod 400TD de luxe '89(voor demontage)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> BIOD-babbel Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.