"Beter Is Ons Devies"
voor liefhebbers van BIOD-caravans
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Wieldop
Ga naar pagina Vorige  1, 2
 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> Vraag-en-Antwoord
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Leen



Geregistreerd op: 05 Feb 2006
Berichten: 134
Woonplaats: Maarn

BerichtGeplaatst: Ma 19 Jul 2010 22:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Bedankt voor alle adviezen. Het begon met 1 verloren wieldop en eindigt met 2 nieuwe wielen. Dat is altijd leuk met forums, je weet nooit waar het eindigt, onvermoede mogelijkheden en valkuilen te over. Gedachtig aan de wijze spreuk: "in de beperking toont zich de meester", laat ik het eerst maar eens bezinken. Verzinken is ook nog een mogelijkheid. indewar
_________________
Vr. gr. Leen
Biod 400TL 1992 achter Skoda Oct. 1.6 Automaat (2011)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
MvdWinden



Geregistreerd op: 24 Sep 2014
Berichten: 58
Woonplaats: ut wilde westen

BerichtGeplaatst: Wo 07 Mrt 2018 23:12    Onderwerp: wieldop foetsie, een alternatief Reageren met citaat

Natuurlijk heb ik ook ergens onderweg in België een wieldop verloren. Aan de linker kant, dus ik ontdekte dat te laat om nog een zoek actie te doen. Dus rechts er ook maar afgehaald. In het zicht: roestende velgen. Zoektocht naar geschikte gesloten merkloze doppen heeft niets opgeleverd, Abel z'n onderdelenmagazijn evenmin. Aangezien m'n banden aan vervanging toe waren, heb ik onlangs m'n velgen laten poedercoaten in de middelste kleur van m'n 3-kleur en er daarna vers rubber op laten zetten. Ik ben heel blij met het resultaat, te bewonderen begin juni in Wapserveen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> Vraag-en-Antwoord Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.