"Beter Is Ons Devies"
voor liefhebbers van BIOD-caravans
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

hulp gevraagd

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> Vraag-en-Antwoord
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
catharinab



Geregistreerd op: 06 Dec 2008
Berichten: 3

BerichtGeplaatst: Ma 04 Apr 2011 11:08    Onderwerp: hulp gevraagd Reageren met citaat

Dit bericht staat ook in het forum 'voor geregistreerden', maar ik weet niet of iedereen het dan kan zien. Vandaar, nogmaals alhier:

Was ik net klaar met de voorjaarsschoonmaak in de caravan, dacht ik tenminste. Toch nog even een lapje door de keukenkastjes....
Oeps. Wat zie ik daar? Er groeit een paddestoel in de Biod Bambi.
Nou houdt ikzelf wel van champignons maar de vloer minder.....
En over een maand al begint een nieuwe reeks boerderijdagen Ka en To, waarvoor de Bambi intensief gebruikt wordt door schoolklassen.
Kijk op www.mantaan.nl voor meer informatie....
Ik heb al wat tips ingewonnen bij Thijs uit Breda, die de hele vloer van zijn Biod heeft vervangen. Maar het is me duidelijk, als die hele vloer eruit moet kan ik dat niet alleen in de beschikbare tijd. En heb ik dringend behoefte aan goede, betrouwbare hulp.

Kortom:
Wie is er handig, heeft tijd en zin en woont er in de buurt van Amsterdam om ons te helpen hier eens goed naar te kijken en het te verhelpen?

Bel, mail, of beter nog, kom meteen langs! Alvast bedankt voor de reacties!

Karin Horst
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Pieter
Gast





BerichtGeplaatst: Ma 04 Apr 2011 17:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Goed gedaan, Karin!
In dat andere forum stond het niet goed...

Het is een hele klus om die vloer op zo korte termijn te vervangen.
Eigenlijk zou die caravan zo dicht mogelijk bij Thijs moeten staan, dat zou wel helpen met het tempo Wink

Ik hoop dat je snel hulp vindt, jullie doen goed werk!
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> Vraag-en-Antwoord Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.