"Beter Is Ons Devies"
voor liefhebbers van BIOD-caravans
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

doorgestoken kaart of echt bod?
Ga naar pagina Vorige  1, 2
 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> BIOD-babbel
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
PeterB



Geregistreerd op: 02 Apr 2011
Berichten: 412
Woonplaats: Ottoland

BerichtGeplaatst: Wo 28 Dec 2011 01:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Citaat:
Tsja, hij kan in werkelijkheid wel bezig zijn met een bod van 12.000, wie zal het zeggen...

Tsja, misschien heb je wel gelijk.

Onzinnige discussie (weer): als iemand een bod heeft van 17.000 op een caravan van 40.000 en hij is op de achtergrond aan het onderhandelen over een bod van 12.000..............

Gewoon het verschil tussen de waarde en wat je er voor krijgt Cool

De dagen zijn aan het lengen!
Binnenkort gaan we allemaal weer knutselen.
Komen er weer allemaal mooie vragen bij Onderhoud, aanpassingen, tips, e.d. en nuttige artikelen onder de streep!

Ik kan bijna niet wachten!

Maar ik ben echt benieuwd:
wat RobFemke met hun caravan gedaan hebben, of de put uit het dak is, hoe het jck de jonge met zijn of haar ondelgbiezen vergaan is, of de electrische installatie van milo al weer in orde is, hoe het met de caravan van alex koeneman is, of milo al nieuwe remschoenen heeft voor z'n caravan, hoe het de chassisloze cruiser van RHJ vergaat, hoe het met Sir Henry gaat en met z'n volgeligen c.q. tegenstanders, waar JaquesM. gebleven is?

We snijden hier zoooooveel aan, soms alleen in de hoop een levend forum te hebben.
Er is zelfs een kleine groep die bereid is alles uit de kast te trekken om zelfs op de op het oog meest onzinnige vragen een zo zinvol mogelijk antwoord te geven.
Toch zijn er zoveel oorverdovende stiltes.
Hoewel ik weet tegen dovemansoren te spreken: is het een goede nieuwjaarswens voor 2012 om te gaan proberen discussies levend te houden tot anderszins besloten wordt?

Ik geef toe dat ik op dit forum de meest onzinnige kreten geslaakt heb teneinde tenminste een reactie te ontlokken.
ShitTheFuck: slechts oorverdovende stilte geoogst!

Toen hier nog een verslag van het ombouwen van mijn 3kleur circuleerde heeft iemend BOID vertaald als "Brandwijk Is Onze Doorzetter". (Waarvoor dank, ik was echt geroerd!)

Brandwijk is ook een slappe lul en Brandwijk geeft ook gewoon op.
Brandwijk belooft voor 2012 dat hij (of zij) geen rare dingen meer gaat zeggen om een discussie uit te lokken teneinde het forum levend te houden.
Maar alleen voor 2012!

Brandwijk belooft ook dat hij of zij geen klusweekenden meer voor gaat stellen en dat zij of hij nooit op een BIODweekend zal verschijnen.

Gelukkig 2012 allemaal!
_________________
3-kleur 400 PB (1991/2010) achter Land Rover Range Rover Vogue (2006)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
RHJ



Geregistreerd op: 28 Mrt 2010
Berichten: 27
Woonplaats: Driebergen-Rijsenburg

BerichtGeplaatst: Wo 28 Dec 2011 13:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Het interieur van de Cruiser van RHJ is al weer enige weken gereed!
De BIOD staat inmiddels al enkele weken bij Huub te wachten op de afrondende werkzaamheden die in Ede nog gedaan moeten worden aan het onderstel/buitenzijde. Maar Huub heeft meer werk dan hij aan kan...

Omdat onze BIOD de eerste "full size" chassisloze versie van Huub is, waren er uiteraard nog wat uitdagingen die bij een prototype horen en waar een goede oplossing voor gevonden moet worden.

Zo moet de dissel met de koppeling, oplooprem en het neuswiel nog veranderd worden en ook de onafhankelijke wielophanging is bij ons exemplaar niet goed. Huub heeft daar inmiddels een verbeterde versie voor uitgedokterd en die moet er bij ons dus nog onder.

Verder nog een heleboel andere zaken die afgewerkt moeten worden en/of aangepast en Huub heeft plechtig beloofd dat dit in januari allemaal gedaan wordt Embarassed

Hoop dat dit ook lukt want daarna moet de Cruiser nog naar de keuring, moet ik de mover er nog onder bouwen en wordt bij BAX in Veldhoven nog een voortent aangemeten.

Ik heb overigens een serie foto's van het interieur naar Lex gemaild en hij zou ze bij het betreffende draadje plaatsen. Wij zijn heel content met het eindresultaat en hebben van Menno al de complimenten in ontvangst mogen nemen!
_________________
BIOD Cruiser Composiet Chassis
Eigen Ontwerp & Bouw Interieur
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lex M



Geregistreerd op: 01 Nov 2003
Berichten: 2314

BerichtGeplaatst: Do 29 Dec 2011 16:33    Onderwerp: Reageren met citaat

RHJ schreef:
Ik heb overigens een serie foto's van het interieur naar Lex gemaild en hij zou ze bij het betreffende draadje plaatsen.

Gebeurd. http://biod.info/phpBB2/viewtopic.php?t=1649
_________________
Lex M
Bambi 1979 met Stabifix4, gesleurd door een heel comfortabele Volvo V40 D2 Automaat (2013), met maandelijkse Jetten-aflaat van €120
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
RHJ



Geregistreerd op: 28 Mrt 2010
Berichten: 27
Woonplaats: Driebergen-Rijsenburg

BerichtGeplaatst: Do 29 Dec 2011 17:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Met dank!
_________________
BIOD Cruiser Composiet Chassis
Eigen Ontwerp & Bouw Interieur
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> BIOD-babbel Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.