"Beter Is Ons Devies"
voor liefhebbers van BIOD-caravans
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Kit van ramen vervangen
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> Vraag-en-Antwoord
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
HansKok



Geregistreerd op: 14 Apr 2013
Berichten: 8

BerichtGeplaatst: Zo 21 Apr 2013 00:39    Onderwerp: Kit van ramen vervangen Reageren met citaat

Omdat ik nieuw ben op dit forum, wil ik mij even voorstellen. Ik ben Hans Kok, 57 jaar en getrouwd met Nanda. Sinds vorig jaar zijn wij in het bezit van een BIOD 420 T uit 2000. Hiervoor hadden wij een “traditionele” caravan die al snel lek bleek te zijn. Ik heb het lek wel kunnen dichten, maar het kwaad was al geschied. Hierdoor ben ik erg kritisch geworden wat betreft kit randen. De kit rand van de raam lijsten van onze BIOD 420 T vind ik er niet goed uit zien. De kit is brokkelig en behoorlijk diep “weg gesleten”. Ik denk dat de vorige eigenaar de caravan schoon maakte met de hogedrukspuit.

Daarom mijn vragen aan dit forum:
Is er iemand bekend met het vervangen van de kit van de ramen bij een BIOD 420 of 370?
Als het zelf te doen is, kan iemand mij dan uitleggen hoe dat aan te pakken?
Met vriendelijke groet,
Hans
_________________
BIOD 420 T uit 2000 getrokken door Ford C-Max Titanium 1.5 EcoBoost uit 2017
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Pieter H



Geregistreerd op: 05 Sep 2012
Berichten: 161
Woonplaats: Lunteren

BerichtGeplaatst: Zo 21 Apr 2013 14:00    Onderwerp: Reageren met citaat