"Beter Is Ons Devies"
voor liefhebbers van BIOD-caravans
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Kentekenplaat

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> Vraag-en-Antwoord
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Familie Suijker



Geregistreerd op: 04 Jan 2005
Berichten: 9
Woonplaats: Den Haag

BerichtGeplaatst: Wo 05 Jan 2005 10:47    Onderwerp: Kentekenplaat Reageren met citaat

Ik heb onlangs een Extase 2L uit 1977 gekocht. Ik zit nu alleen te dubben over hoe het met het kenteken zit.

Moet ik nu een nieuw kentekenaanvragen (op het 'plaatje' staat namelijk een max gewicht van 850kg)?
Heeft iemand hier ervaring mee, met het aanvragen van een dergelijk kenteken en een eventuele keuring bij de RDW?
Of zijn er ander oplossingen of tips?

Bedankt alvast voor je reactie!

Marvin
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lex M



Geregistreerd op: 01 Nov 2003
Berichten: 2314

BerichtGeplaatst: Wo 05 Jan 2005 10:57    Onderwerp: Re: Kentekenplaat Reageren met citaat

Familie Suijker schreef:
Ik heb onlangs een Extase 2L uit 1977 gekocht. Ik zit nu alleen te dubben over hoe het met het kenteken zit.

Moet ik nu een nieuw kentekenaanvragen (op het 'plaatje' staat namelijk een max gewicht van 850kg)?
Heeft iemand hier ervaring mee, met het aanvragen van een dergelijk kenteken en een eventuele keuring bij de RDW?
Of zijn er ander oplossingen of tips?

Dag Marvin. Welkom hier.
In dit forum staat een onderwerp genaamd 'Aankoop van een Extase 4L'.
Waarschijnlijk staan daar antwoorden op je vragen.
Succes en veel plezier met je Extase.
_________________
Lex M
Bambi 1979 met Stabifix4, gesleurd door een heel comfortabele Volvo V40 D2 Automaat (2013), met maandelijkse Jetten-aflaat van €120
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Familie Suijker



Geregistreerd op: 04 Jan 2005
Berichten: 9
Woonplaats: Den Haag

BerichtGeplaatst: Do 06 Jan 2005 19:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Bedankt Lex!

Ik weet niet precies welk gewicht er op het Indentiteitbewijs staat. Ik moet hem namelijk nog ophalen.
hoort er eigenlijk bij elke BIOD ongeacht type/leeftijd een dergelijk bewijs bij te zitten?

Maar, als ik het advies goed begrijp...als er op het Indentiteitsbewijs 750kg staat dan alle overige verwijzingen naar een hoger gewicht (plaatje op de dissel?) verwijderen. Als op het Indentiteitsbewijs een hoger gewicht staat heb ik dus een probleem omdat ik hem dan moet laten keuren bij de RDW (en dat is een hel omdat ik geen papieren heb)...hmmm...!! Confused

Ik hoor het graag van je. alle tips zijn welkom!

Groeten!
Marvin
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lex M



Geregistreerd op: 01 Nov 2003
Berichten: 2314

BerichtGeplaatst: Do 06 Jan 2005 20:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Maak je maar niet bezorgd.
Voor alle Extases geldt (formeel) een max toegelaten gewicht van maximaal 750 kg.
_________________
Lex M
Bambi 1979 met Stabifix4, gesleurd door een heel comfortabele Volvo V40 D2 Automaat (2013), met maandelijkse Jetten-aflaat van €120
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Familie Suijker



Geregistreerd op: 04 Jan 2005
Berichten: 9
Woonplaats: Den Haag

BerichtGeplaatst: Do 06 Jan 2005 21:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Bedankt voor je advies Lex.

Ik zal er maar gewoon van genieten! Very Happy
Ik heb nog een vragje over de buitenkant, maar daarvoor zal ik een nieuwe vraag maken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> Vraag-en-Antwoord Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.