"Beter Is Ons Devies"
voor liefhebbers van BIOD-caravans
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Vervangen koppeling extase

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> Onderhoud, aanpassingen, tips, e.d.
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
EdwinWillemsen



Geregistreerd op: 18 Jan 2015
Berichten: 8

BerichtGeplaatst: Do 22 Jan 2015 22:23    Onderwerp: Vervangen koppeling extase Reageren met citaat

hallo lezers en mede niet clubleden,
Ik ben net nieuw hier dus wellicht doe ik het niet allemaal goed, sorry hiervoor.

Wij zijn trotse eigenaren van en extase uit 1973 in matige staat. Momenteel staat de polyester ombouw op blokken en is het onderstel bijna kaal. Omdat er een "oude" koppeling opzit wil ik deze vernieuwen of beter nog vervangen door een andere oplooprem en anti slinger koppeling.

Wie heeft hier ervaring mee en zou mij kunnen en willen adviseren?

Ik heb wel en wil wel een foto toevoegen maar dat kan hier volens mij niet

Alvast bedankt voor de moeite.

Groeten
Edwin Very Happy
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MarijkeW



Geregistreerd op: 18 Jan 2015
Berichten: 92
Woonplaats: Edmonton AB Canada

BerichtGeplaatst: Wo 28 Jan 2015 05:04    Onderwerp: Vervangen koppeling Extase Reageren met citaat

Hallo EdwinWillemse,

Ik probeerde afgelopen herfst een Extase op marktplaats te kopen, is achteraf niet gelukt. Omdat ik in Canada woon, had ik Huub van Elswijk (ACC Group) gevraagd of hij de Extase na kon kijken en er een nieuw chassis etc onder te zetten.
Dat had hij kunnen doen. maar de koop ging jammer genoeg niet door.
Google hem maar, hij helpt je vast!
Groeten,
MarijkeW
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> Onderhoud, aanpassingen, tips, e.d. Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.