"Beter Is Ons Devies"
voor liefhebbers van BIOD-caravans
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Extase naar Frankrijk importeren

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> Vraag-en-Antwoord
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Alexanne



Geregistreerd op: 06 Jun 2016
Berichten: 2

BerichtGeplaatst: Wo 08 Jun 2016 17:11    Onderwerp: Extase naar Frankrijk importeren Reageren met citaat

Hallo Biod-liefhebbers,

Allereerst hartelijk bedankt aan Meneer Meuldijk voor het accepteren van mijn registratieverzoek!

Ik heb deze vraag ook al op de Facebookpagina 'Biod-liefhebbers' gesteld, waarbij Abel mij al wat verder heeft geholpen, maar ik ben nu even zo vrij mijn vraag hier te herhalen.
Op dit moment ben ik nog op zoek naar een Biod Extase maar wil mij er eerst van verzekeren dat ik niet tegen onoverkomelijke problemen aan zal lopen bij de invoer van de Biod in Frankrijk.
Uit een post van Marijke van vorig jaar heb ik kunnen opmaken dat zij probeerde een Biod in Canada in te voeren (als ik mij niet vergis) en waar uiteindelijk alles goed is gekomen. Nu zit ik met een soortgelijk probleem waarbij administratie lijkt te gaan ontbreken...
Frankrijk vraagt sowieso om een 'Notice de Construction' wil ik een caravan invoeren. Verder lijkt het erop dat ze pertinent nee zeggen tegen caravans ouder dan 30 jaar, wat mij nogal stug lijkt daar er altijd liefhebbers zijn voor oudere modellen, toch?!
Ik weet dat in Nederland niet eens een kentekenbewijs is voor deze lichtgewicht caravans en vaak zijn ook de papieren niet helemaal meer compleet.

Iemand toch ervaring met het invoeren van een caravan ouder dan 30 jaar, of het invoeren van in caravan in Frankrijk in het algemeen?

Alvast hartelijk bedankt! En mocht iemand nog een Biod Extase te koop hebben staan...... Smile
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Pieter H



Geregistreerd op: 05 Sep 2012
Berichten: 161
Woonplaats: Lunteren

BerichtGeplaatst: Wo 08 Jun 2016 19:08    Onderwerp: Reageren met citaat

http://www.marktplaats.nl/a/caravans-en-kamperen/caravan-accessoires/m1056515980-biod-extase-hippie-caravan-uit-1964.html?c=be2da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr&pos=1

Met zo te zien een duits kenteken...
_________________
BIOD 420 TLH 1999
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Pieter
Gast





BerichtGeplaatst: Wo 08 Jun 2016 20:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Hoi Alexanne,

Vraag eens aan René, hoe hij zijn verhuurcaravan heeft ingevoerd. Je vindt hem hier: http://www.camping-bourgogne.com/Camping_de_lArdan/Verhuur.html
Terug naar boven
Alexanne



Geregistreerd op: 06 Jun 2016
Berichten: 2

BerichtGeplaatst: Do 09 Jun 2016 16:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Pieter H schreef:
http://www.marktplaats.nl/a/caravans-en-kamperen/caravan-accessoires/m1056515980-biod-extase-hippie-caravan-uit-1964.html?c=be2da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr&pos=1

Met zo te zien een duits kenteken...


Heel erg bedankt, ik heb haar inderdaad al een bericht gestuurd, ben benieuwd of dit ergens toe leidt..

Pieter schreef:
Hoi Alexanne,

Vraag eens aan René, hoe hij zijn verhuurcaravan heeft ingevoerd. Je vindt hem hier: http://www.camping-bourgogne.com/Camping_de_lArdan/Verhuur.html


Heel erg bedankt! Heb direct een mailtje gestuurd ook Smile
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> Vraag-en-Antwoord Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.