"Beter Is Ons Devies"
voor liefhebbers van BIOD-caravans
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Leuke caravan

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> BIOD-babbel
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
joop brand



Geregistreerd op: 14 Nov 2003
Berichten: 1862

BerichtGeplaatst: Do 16 Nov 2017 16:42    Onderwerp: Leuke caravan Reageren met citaat

https://www.bva-auctions.com/auction/lot/29799/9923987
Het kan nog net.
Sinterklaas kadootje Very Happy
_________________
Joop, helaas zonder Biod
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Pieter
Gast





BerichtGeplaatst: Do 16 Nov 2017 22:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Joop, neem een e-fiets met trekhaak! Laughing
Terug naar boven
Pieter
Gast





BerichtGeplaatst: Zo 19 Nov 2017 02:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Overigens: ik héb een e-fiets met trekhaak. Laughing Wij hebben een hartstikke handige fietskar voor de boodschappen, maar vanwege het afwijkende e-fietsframe werd dat ding niet meer gebruikt. Maar een kapot kinderzitje bracht me op ideeën! Het kapotte plastic is afgevoerd en het stalen onderstel is nu omgebouwd om de kar te trekken.
Terug naar boven
joop brand



Geregistreerd op: 14 Nov 2003
Berichten: 1862

BerichtGeplaatst: Zo 19 Nov 2017 19:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Knap wat je hebt gemaakt.
Ik was nog steeds diep aan het nadenken. Wat moet ik met een trekhaak op m'n e-fiets?
Ik ben geen volkstuinder, geen visser, doe al helemaal geen huishoudelijke boodschappen.
Trouwens het zou dan een smalle fietskar moeten worden, waarschijnlijk met een wiel, om de berging in te komen, zie het niet zitten. Heb wel een fietstas. Afsluitbaar Smile
_________________
Joop, helaas zonder Biod
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Pieter
Gast





BerichtGeplaatst: Ma 20 Nov 2017 02:09    Onderwerp: Reageren met citaat

goochel eens op bobcar en krijg spijt van je caravantijd als je dat ziet! Zo'n aanhanger wou je altijd al, niet dan?

Maarre: ik koppel altijd af voor ik de garage in ga, want die lijkt wel groot, maar als de caravan binnen staat, kan ik er amper meer met de fiets langs...

Dus met jouw berging moet het dan ook wel lukken.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> BIOD-babbel Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.