"Beter Is Ons Devies"
voor liefhebbers van BIOD-caravans
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Nieuweling met BIOD Albino 420TL

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> BIOD-babbel
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Subbio



Geregistreerd op: 26 Okt 2020
Berichten: 1

BerichtGeplaatst: Za 21 Nov 2020 12:54    Onderwerp: Nieuweling met BIOD Albino 420TL Reageren met citaat

Nieuweling hier met recent gekocht een BIOD Albino 420TL met nog nauwelijks ervaring met het omgaan met een caravan. Ooit ben ik in het bezit geweest van een SMV maar die stond vaak langere tijd op een plek. Slechts enkele verplaatsingen mee gedaan. Van hier naar de Eifel en terug was de max. Met de BIOD heb ik verdergaande plannen. Nog even geduld opbrengen tot dat wij vanwege een renovatie een aantal maanden ons huis uit moeten. Zo heb ik zeker nog een jaar om ervaring op te doen. Gekampeerd met tenten heb ik vanaf mijn 16e en ben nu 72. Nooit te oud om te beginnen dus. Dit forum lees ik na op ervaringen van gebruikers en eventuele aandachtspunten qua onderhoud. Tot zover, met een groet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Pieter
Gast





BerichtGeplaatst: Za 21 Nov 2020 23:37    Onderwerp: Reageren met citaat

Hartelijk welkom!
Terug naar boven
joop brand



Geregistreerd op: 14 Nov 2003
Berichten: 1862

BerichtGeplaatst: Za 28 Nov 2020 23:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Welkom hier.
Van de Biod zal je geen spijt hebben Very Happy
_________________
Joop, helaas zonder Biod
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> BIOD-babbel Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.