"Beter Is Ons Devies"
voor liefhebbers van BIOD-caravans
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Fietsendrager op dissel 400 TD, wat past?

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> BIOD-babbel
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Maarten



Geregistreerd op: 14 Sep 2007
Berichten: 11
Woonplaats: Roden

BerichtGeplaatst: Ma 08 Apr 2024 22:19    Onderwerp: Fietsendrager op dissel 400 TD, wat past? Reageren met citaat

Sinds een half jaar hebben we een BIOD 400 TD uit 1990 (driekleur). Daarvoor hadden we een 350 TL uit 1989 (dus ook driekleur).
Op de 350 zat een eenvoudig fietsenrek op de dissel, met 2 goten en zo'n beugel die naar voren kan klappen. Daar pasten ook 2 fietsen op, zij het dat van de fiets bij de disselbak de trapper eraf moest (die kwam net hoger dan de onderkant van de disselbak).
Maar op de 400 TD, dat lukt niet. Te weinig ruimte. Ik heb de idee dat de dissel net iets korter is (de opbouw plus disselbak komt wat meer naar voren denk ik).
Heeft iemand op het forum ervaring met een drager die er op past? Ik heb de afmetingen van de Thule superb short version bekeken, maar ook die lijkt net wat ruimte te kort te komen. Alvast dank voor jullie reactie!
Maarten
_________________
Biod 400 TD 1990 + Opel Vectra 2009
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> BIOD-babbel Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.