"Beter Is Ons Devies"
voor liefhebbers van BIOD-caravans
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Allemaal met de Biod op vakantie?
Ga naar pagina Vorige  1, 2
 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> BIOD-babbel
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Lex M



Geregistreerd op: 01 Nov 2003
Berichten: 2314

BerichtGeplaatst: Wo 17 Aug 2005 22:18    Onderwerp: Reageren met citaat

abel schreef:
we zijn 12 Augustus 2005 ook nog Oma en Opa geworden van een prachtige kleindochter!

Nu al? indewar
Gefeliciteerd bosjebloemen
_________________
Lex M
Bambi 1979 met Stabifix4, gesleurd door een heel comfortabele Volvo V40 D2 Automaat (2013), met maandelijkse Jetten-aflaat van €120
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
sn@rfie



Geregistreerd op: 25 Mei 2005
Berichten: 35
Woonplaats: Texel-Oudeschild

BerichtGeplaatst: Wo 17 Aug 2005 23:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Wij gaan ook de laatste dag van augustus weg.....en zijn dus ook niet op het " weekend" ...het zou overigens de eerste keer zijn hoor. We gaan op pad richting Bretagne en als het daar niet zonnig is......zakken!!! Onze 4-voeter gaat ook mee en we zien er erg naar uit. eerst een paar weekendjes drooggeoefend ( nou ja droog) in NL. Omdat we geen kinderen hebben gaan wij ook altijd in het voor-en naseizoen ( wel zo rustig) Wink
_________________
Ingrid & Frans
BIOD Extase 4L 1979
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
m.krechting



Geregistreerd op: 19 Jan 2004
Berichten: 3

BerichtGeplaatst: Vr 19 Aug 2005 20:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Wij zijn net terug van een vakantie in Frankrijk, onderweg kijken we altijd of we een Biod tegenkomen. Helaas, dit jaar geen enkele. Wel kregen we van onze zoon, die in de Provence zat een sms'je dat hij een Nomade in volle glorie was tegengekomen. Terwijl we op een van de laatste dagen een camping opreden werden we vrijwel direct na het plaatsen van de caravan aangesproken door een stel dat met een Chateau op pad was. Zij beweerden sprakeloos te zijn en nooit een mooiere caravan te hebben gezien.Na de onvermijdelijke uitleg en bezichtiging gaan zij per direct op pad naar een Biod-dealer. Toch mooi als je de medemens wat kunt helpen !
De afgelopen week ben ik alweer 3 Biod's tegengekomen een Bambi en twee Bruine bandjes.
Een magere score maar toch altijd weer een prachtig gezicht.
Marcel Krechting ...Nomade
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Lex M



Geregistreerd op: 01 Nov 2003
Berichten: 2314

BerichtGeplaatst: Vr 19 Aug 2005 21:54    Onderwerp: Reageren met citaat

m.krechting schreef:
Wij zijn net terug van een vakantie in Frankrijk, onderweg kijken we altijd of we een Biod tegenkomen. Helaas, dit jaar geen enkele.

Marcel, wij stonden in april met 2 andere BIODs op camping Ruta de la Plata bij Salamanca vrolijk


En op de volgende camping, in Haro, kregen we een Nomade als buur drums


_________________
Lex M
Bambi 1979 met Stabifix4, gesleurd door een heel comfortabele Volvo V40 D2 Automaat (2013), met maandelijkse Jetten-aflaat van €120
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
abel



Geregistreerd op: 28 Apr 2004
Berichten: 933
Woonplaats: Noordwolde

BerichtGeplaatst: Wo 09 Nov 2005 00:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Lex!!! Ben je nu ook op vakantie, want het is zo stil aan de overkant? (ik zit op zee!)
_________________
Abel Slot
voor onderdelen (www.biodmagazijn.nl)
Biod Expert '61(schaalmodel)
Biod Expert de Luxe '68
Biod Extase 2TL 1980
Biod 350 Caravanmuseum 19....
Biod 400TD de luxe '89(voor demontage)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
Lex M



Geregistreerd op: 01 Nov 2003
Berichten: 2314

BerichtGeplaatst: Wo 09 Nov 2005 00:27    Onderwerp: Reageren met citaat

abel schreef:
Lex!!! Ben je nu ook op vakantie, want het is zo stil aan de overkant? (ik zit op zee!)

Nee hoor, ik ben thuis.
Ik heb weinig te melden, dus ......

Hoewel, ik heb mezelf een navigatiesysteem cadeau gedaan. Geinig jazeker
_________________
Lex M
Bambi 1979 met Stabifix4, gesleurd door een heel comfortabele Volvo V40 D2 Automaat (2013), met maandelijkse Jetten-aflaat van €120
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
abel



Geregistreerd op: 28 Apr 2004
Berichten: 933
Woonplaats: Noordwolde

BerichtGeplaatst: Wo 09 Nov 2005 00:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Heeft ze een leuke stem of is het een hij?
Wij hebben een zij in de radio van de Camper (echt leuk , maar soms irritant als ze voor de 3e keer zegt dat je rechts af moet!
_________________
Abel Slot
voor onderdelen (www.biodmagazijn.nl)
Biod Expert '61(schaalmodel)
Biod Expert de Luxe '68
Biod Extase 2TL 1980
Biod 350 Caravanmuseum 19....
Biod 400TD de luxe '89(voor demontage)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
Pieter
Gast





BerichtGeplaatst: Wo 09 Nov 2005 00:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Citaat:
irritant als ze voor de 3e keer zegt dat je rechts af moet!


Garmin?
Terug naar boven
wendy



Geregistreerd op: 10 Nov 2004
Berichten: 77
Woonplaats: Uden

BerichtGeplaatst: Wo 09 Nov 2005 17:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Lex M schreef:
abel schreef:
Lex!!! Ben je nu ook op vakantie, want het is zo stil aan de overkant? (ik zit op zee!)

Nee hoor, ik ben thuis.
Ik heb weinig te melden, dus ......

Hoewel, ik heb mezelf een navigatiesysteem cadeau gedaan. Geinig jazeker


ook wij hebben nu een navigatiesysteem,
ze heet MIo en heeft voor freek de vervelende eigenschap om te melden als je te hard rijd Rolling Eyes
werkt wel heel goed
_________________
extase 2L bezitster
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
Pieter
Gast





BerichtGeplaatst: Wo 09 Nov 2005 19:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Citaat:
ze heet MIo en heeft voor freek de vervelende eigenschap om te melden als je te hard rijd Rolling Eyes
werkt wel heel goed


O, dat is voor Lex ook wel fijn!

opjagen
Terug naar boven
Bob



Geregistreerd op: 03 Nov 2003
Berichten: 530
Woonplaats: Apeldoorn

BerichtGeplaatst: Wo 09 Nov 2005 19:37    Onderwerp: Reageren met citaat

deze jongen doet het al jaren met VDO bevalt goed ovrigens
lief vrouwen stemmetje valt af en toe niet van haar standpunt
af te brengen gaat steeds in herhaling weet ht steeds beter
maar ik kom altijd waar ik wezen wil dus ola
_________________
Bob
BIOD-fan
Rijdend in een
Mercedes 320 TE station op Gas 1986
dus belasting vrij,Nu nog wel.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Bob



Geregistreerd op: 03 Nov 2003
Berichten: 530
Woonplaats: Apeldoorn

BerichtGeplaatst: Vr 11 Nov 2005 01:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Helaas ben ik niet op vacantie
er zijn altijd luxe paarden ,maar helaas ook werk paarden bukken
_________________
Bob
BIOD-fan
Rijdend in een
Mercedes 320 TE station op Gas 1986
dus belasting vrij,Nu nog wel.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
C.M. van der Mast



Geregistreerd op: 13 Aug 2004
Berichten: 130
Woonplaats: Utrecht

BerichtGeplaatst: Vr 30 Jun 2006 20:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Laughing Over Navigatiesystemen gesproken. Ik heb er sinds meer dan 40 jaar een. Zij luistert naar Jolande Theodora Michelin. Werkt perfect en haar stemgeluid is soms indringend, dan weer verleidelijk, maar geeft goede aanwijzingen.

Grappige anecdote tussendoor moet kunnen: Toen ik in Sarajevo werkte voor onze organisatie had ik een Bosnische medewerker die vol trots zijn VW Golf (occiasion) toonde die hij had gekocht van het door ons aan hem betaalde salaris. Zie dit eens en zie dat eens. Voldoende toeters en bellen om inderdaad heel trots op te zijn. Ik verplaatste me in die tijd met een (gewone) Opel Kadett, maar meende te moeten stellen dat mijn voertuig toch een extra had die nog nergens was ingebouwd, namelijk 'Voice Control Windows'. Hij geloofde me niet en vroeg of ik hem uit kon leggen hoe dat werkte. "Heel eenvoudig. Ik vraag aan mijn vrouw of zij haar raam open wilt zetten en... prompt gebeurt het.

Goed weekend allen en ook wij verkassen eind juli voor enkele weken aan de Drome, een klein riviertje in het gelijknamige departement. Vooral omdat onze dochter een keer (met vouwwagen en al) meewil omdat wij ruim dertig jaar geleden daar zijn beland en sindsdien wel een keer of tien terugkeerden om de kinderen een plezier te doen. Vandaar. Zij die binnenkort op reis gaan... Goede reis, fijne vakantie en kom heelhuids terug.

Wink
_________________
BIOD400TL Exclusief (1989); trekpaard: Toyota 'PICNIC'; Chauffeur (1935); co-pilote (1944).
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Pieter
Gast





BerichtGeplaatst: Za 08 Jul 2006 19:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Soms gebeuren er van die mooie dingen in je leven....: Vanmiddag reed ik ergens bij Nijmegen de A 15 op, richting Rotterdam, toen ik plotseling, richting Oosten, twee prachtige BIOD's in het vizier kreeg.
Voorop een driekleur 400 en daar kort achter een albino 420!

Daar kan ik heel erg van genieten, al duurt het nog wel een paar weken voor ik zelf op vakantie ga Wink
Terug naar boven
C.M. van der Mast



Geregistreerd op: 13 Aug 2004
Berichten: 130
Woonplaats: Utrecht

BerichtGeplaatst: Zo 09 Jul 2006 18:38    Onderwerp: Reageren met citaat

Laughing Ook wij hopen eind juli er op uit te trekken met een gedeeltelijk gerestaureede caravan (disselbak). Die reparatie is aardig gelukt, alleen de sluiting nog bijstellen en ergens een steviger gasveer van de juiste lengte op de kop tikken, maar dat zijn details. Hij blijft in ieder geval goed open staan en het hout onder de rubber rand is totaal vernieuwd. Ik zal de foto's aan Lex sturen dan mikt die ze wel in het betreffende forumhoofdstuk. Misschien heeft iemand anders iets aan mijn ervaringen.
Doel is ditmaal De Drome (ergens linksonder Grenoble) waar onze dochter oude herinneringen wil ophalen uit de jaren dat we er regelmatig kwamen. Ook een bezoek aan onze Franse vrienden in Orange staat op het programma, dus hopen we op een voorspoedige reis, weinig ongemak, voldoende zon en ... een wijntje op zijn tijd, dit om de Franse economie wat op te krikken, want de wijnsector krijgt toch wel flinke deuken. Voor alle andere BIOD-vakantiegangers... goede reis en wel thuis. Wink
_________________
BIOD400TL Exclusief (1989); trekpaard: Toyota 'PICNIC'; Chauffeur (1935); co-pilote (1944).
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> BIOD-babbel Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.