"Beter Is Ons Devies"
voor liefhebbers van BIOD-caravans
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Met frisse moed, het voorjaar tegemoet. (mag met oh gehalte)
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
 
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> BIOD-babbel
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
joop brand



Geregistreerd op: 14 Nov 2003
Berichten: 1862

BerichtGeplaatst: Di 14 Feb 2006 23:09    Onderwerp: Reageren met citaat

Aan de directie Lex, Frank, Abel, en mede forumleden.
Is het niet eens zinvol om een soort virtuele discussie op "directienivo" te gaan organiseren.
Een soort vierkante tafel conferentie, met de directie achter de tafel, en de forumleden ervoor. Waarbij eventuele vragen/opmerkingen /tekortkomingen , naar voren worden gebracht.
Want laten we wel wezen, we weten eigenlijk niet wat er onder onze vrienden leeft.
Eigenlijk net zoals de Gemeente het regelt waarbij iedereen zijn zegje mag doen, wij hebben het voordeel dat je niet na 5 minuten je mond moet houden. De tijd heb je helemaal zelf in de hand, je moet natuurlijk niet een vraag stellen en dan direct veertien dagen op vacantie gaan, dat werkt niet.
We houden het natuurlijk wel in het Babbelforum.
1ste: je weet nooit waar het op uit draait.
2de: blijf ik nog een beetje de baas met knippen en wijzigen.
Goed voorstel?
_________________
Joop, helaas zonder Biod
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lex M



Geregistreerd op: 01 Nov 2003
Berichten: 2314

BerichtGeplaatst: Wo 15 Feb 2006 00:03    Onderwerp: Reageren met citaat

joop brand schreef:
Aan de directie Lex, Frank, Abel, en mede forumleden.
Is het niet eens zinvol om een soort virtuele discussie op "directienivo" te gaan organiseren.
Een soort vierkante tafel conferentie, met de directie achter de tafel, en de forumleden ervoor. Waarbij eventuele vragen/opmerkingen /tekortkomingen , naar voren worden gebracht.
Want laten we wel wezen, we weten eigenlijk niet wat er onder onze vrienden leeft.
Eigenlijk net zoals de Gemeente het regelt waarbij iedereen zijn zegje mag doen, wij hebben het voordeel dat je niet na 5 minuten je mond moet houden. De tijd heb je helemaal zelf in de hand, je moet natuurlijk niet een vraag stellen en dan direct veertien dagen op vacantie gaan, dat werkt niet.
We houden het natuurlijk wel in het Babbelforum.
1ste: je weet nooit waar het op uit draait.
2de: blijf ik nog een beetje de baas met knippen en wijzigen.
Goed voorstel?

Ik begrijp niet wat je hiermee bedoelt. indewar
Allerlei discussies vinden hier plaats. babbel
En als je behoefte hebt om een nieuwe discussie hier te starten, dan houdt niemand je tegen nee nee nee
_________________
Lex M
Bambi 1979 met Stabifix4, gesleurd door een heel comfortabele Volvo V40 D2 Automaat (2013), met maandelijkse Jetten-aflaat van €120
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Frank Selen



Geregistreerd op: 18 Apr 2005
Berichten: 1116
Woonplaats: Tegelen

BerichtGeplaatst: Wo 15 Feb 2006 00:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Joop, je geeft aan in welke vorm je de discussie wil. Maar waar wil je over praten? Over wat "onze vrienden" bezig houdt? Hun dagelijks leven of hun wensen over het forum?
Rolling Eyes
_________________
Groetjes, Frank
expert BIOD Expert 6L '73. Chassisnummer: 590.008
Citroën DS Break '71, Volvo XC70 '04 en Honda GoldWing GL1000 '75
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
joop brand



Geregistreerd op: 14 Nov 2003
Berichten: 1862

BerichtGeplaatst: Wo 15 Feb 2006 00:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Waar ik een beetje tegen aan zit te hikken, het is oud nieuws, en eerder ter sprake geweest, wil ook niet in herhaling vallen. Maar.
Het aantal keren dat dit forum per dag wordt bezocht, en het werkelijk aantal berichten. We hebben ruim 100 ingeschreven gebruikers, de mensen hebben bij elkaar een schat aan ervaring.
Iedereen die dit forum bezoekt heeft het caravanen als hobby, daar ga ik vanuit.
De technische vragen/antwoorden omtrent de caravan worden volgens mij door voldoende liefhebbers beantwoord.
Maar er is nog zoveel meer, wat maar zijdelings ter sprake komt.
We hebben het Babbelforum, daar wordt erg weinig over bijzondere belevenissen van iemands caravanreis verteld, wat bijv. mijn belangstelling heeft., prive omstandigheden hoef ik uiteraard niet te weten.
Ik ga bijv. dit jaar waarschijnlijk ook nog naar Oostenrijk, gedeelte weet ik nog niet, zou best wat ervaringen willen weten, maar vraag dat niet zomaar. Georganiseerde kampeerreizen, niet dat ik daar aan mee zou doen, maar ben wel nieuwsgierig.
Misschien leven er ook andere wensen onder de mensen, geen idee, maar ik probeer het aan het lopen te krijgen.
_________________
Joop, helaas zonder Biod


Laatst aangepast door joop brand op Wo 15 Feb 2006 01:08; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Pieter
Gast





BerichtGeplaatst: Wo 15 Feb 2006 01:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Citaat:
Abel, dus als jullie een beetje bang worden gaat er eigenlijk niks boven een "kaartenhuis", want die mag en kan de klappen opvangen.
Mijn dag is weer helemaal goed.


Kijk, dit zijn nog eens ervaringswijsheden!
Je bent dus uit pure angst samen met moeders in die defslet gekropen? rotfl

Eigenlijk durf je dat helemaal niet aan een vierkante tafel te vertellen, toch? Maar ja, je hebt het zomaar op het forum gekwakt en daar lezen er meer mee! Embarassed party rotfl drums jazeker

Haha, mijn dag is weer helemaal goed! rotfl rotfl rotfl rotfl rotfl rotfl
Terug naar boven
joop brand



Geregistreerd op: 14 Nov 2003
Berichten: 1862

BerichtGeplaatst: Wo 15 Feb 2006 01:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Ho,ho ik ben niet begonnen over onweer en bliksem.
Je draait de zaak nu om.
Het blijkt dat in ieder geval al een eigenaar in de buurt van bijv. onze caravan gaat staan, omdat hij bang is geworden, niet ik.
Trouwens als je goed hebt gelezen, deed ik er in mijn pvc tijd ook niks aan, en ging ook niet in de auto of kantine zitten.
Nee Peter, en als je dag dan zo goed mag zijn, zie niet in waarom, dan mag je van mij best 24 uur min 8 minuten lol hebben.
Wat ik nu dus al heb geleerd, want het is natuurlijk angst weg praten van jouw kant, en dat een beetje verbloemen met toetertjes en bellen, dat ik bij eventueel onweer gastvrij moet zijn voor de pvc brigade. paraplu paraplu paraplu paraplu paraplu
Maar dat is vanzelfsprekend.

Het is nu de volgende ochtend, ik ga in het vervolg niet meer tikken vlak voordat ik in mijn kooi stap Sad , ben er over gaan dromen, zag een veld vol met Biod's, kan best het jaarlijkse uitje zijn geweest, brak er een onweer los, overal vlogen de deuren open, leek wel een kippenhok waar een vos terecht was gekomen, sommigen waren aan het friemelen met draadjes op hun caravandak.
Er was een caravan, waar de mensen onverstoorbaar naar de TV bleven kijken, volgens mij was dat die caravan van jou Peter," The Bold and the beautifull "was aan de gang.
Zo snel als het onweer kwam was het weer weg.
Helemaal geen schade aangericht, uiteraard
Wat is nou de strekking van dit verhaal?
Weet ik veel Smile
_________________
Joop, helaas zonder Biod
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Pieter
Gast





BerichtGeplaatst: Wo 15 Feb 2006 20:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Citaat:
Wat is nou de strekking van dit verhaal?


Geen idee, Joop! Maar ik heb ook wel eens van die enge dromen na een paar kommen erwtensoep vlak voor bedtijd!

kijk
Terug naar boven
joop brand



Geregistreerd op: 14 Nov 2003
Berichten: 1862

BerichtGeplaatst: Wo 15 Feb 2006 20:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Citaat:
Maar ik heb ook wel eens van die enge dromen na een paar kommen erwtensoep vlak voor bedtijd!

Hij is goed, kijk maar uit soms wordt zo'n droom werkelijkheid, en je zal dan in je Biod zitten, met je dakluik dicht vanwege de kou. help!
_________________
Joop, helaas zonder Biod
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
joop brand



Geregistreerd op: 14 Nov 2003
Berichten: 1862

BerichtGeplaatst: Wo 15 Feb 2006 21:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ben een mannetje dat snel resultaat wil zien en weinig geduld heeft, vandaar dit bericht
SOF 1
Het uitloven van een prijs, "Het Rijnreisje", voor degene die flink z'n best heeft gedaan op het Babbelforum.
Bij gebrek aan belangstelling werd het een flop, ik kon de tickets gelukkig terug boeken, en ben er niet veel bij ingeschoten. Uiteindelijk zag ik dat Rijnreisje ook niet zitten.
SOF2
De "virtuele discussie ", om meer mensen bij het forum te betrekken, zelfs een van de directieleden reageerde niet. Geen lovende reacties gekregen.
Dus conclusie, dat wordt ook niks.
Een derde sof kan ik me natuurlijk niet veroorloven.
Ik vind het wel jammer, ik weet niet wat ik verkeerd doe?
Zou ik gewoon m'n kop moeten houden en niet zo moeilijk doen. Sad
Dat zal het zijn Very Happy
vrolijk vrolijk vrolijk proost proost
_________________
Joop, helaas zonder Biod
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lex M



Geregistreerd op: 01 Nov 2003
Berichten: 2314

BerichtGeplaatst: Wo 15 Feb 2006 21:58    Onderwerp: Reageren met citaat

joop brand schreef:
De "virtuele discussie ", om meer mensen bij het forum te betrekken,

Joop, pak elk ander willekeurig bord: het wordt gedragen door een beperkt aantal stamgasten.
Als je dat niet aanvaardbaar vind, is het enige dat rest: de tent sluiten..
_________________
Lex M
Bambi 1979 met Stabifix4, gesleurd door een heel comfortabele Volvo V40 D2 Automaat (2013), met maandelijkse Jetten-aflaat van €120
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
joop brand



Geregistreerd op: 14 Nov 2003
Berichten: 1862

BerichtGeplaatst: Wo 15 Feb 2006 22:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Citaat:
Als je dat niet aanvaardbaar vind, is het enige dat rest: de tent sluiten..

Lex, gelukkig begrijp ik dat wel. Moet altijd nog denken aan je uitdrukking:
"Over een paar gemotiveerde leerlingen", hoewel dat hier natuurlijk een beetje uit z'n verband wordt gehaald.
_________________
Joop, helaas zonder Biod
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Pieter
Gast





BerichtGeplaatst: Do 16 Feb 2006 00:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Haal nooit gemotiveerde leerlingen uit hun verband! Laughing Laughing Laughing
Terug naar boven
Peter Glas



Geregistreerd op: 26 Aug 2004
Berichten: 86
Woonplaats: Barsingerhorn

BerichtGeplaatst: Di 21 Feb 2006 14:12    Onderwerp: Reageren met citaat

joop brand schreef:

Maar er is nog zoveel meer, wat maar zijdelings ter sprake komt.
We hebben het Babbelforum, daar wordt erg weinig over bijzondere belevenissen van iemands caravanreis verteld, wat bijv. mijn belangstelling heeft.

Idea
Very Happy Ookal heb ik nog geen Biod-ervaring. Ik pak de handschoen op!
_________________
Peter Glas
Barsingerhorn
Extase 4L (april 1981)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht AIM-naam
pm3



Geregistreerd op: 02 Jan 2006
Berichten: 259
Woonplaats: Heusden

BerichtGeplaatst: Di 21 Feb 2006 20:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Peter Glas schreef:
joop brand schreef:

We hebben het Babbelforum, daar wordt erg weinig over bijzondere belevenissen van iemands caravanreis verteld, wat bijv. mijn belangstelling heeft.

Idea
Very Happy Ookal heb ik nog geen Biod-ervaring. Ik pak de handschoen op!


Ik volg je direct! Wink
_________________
vrgr, PP
BIOD Excellent 1981 met STABIFIX 3
recepten en reizen:
http://www.pm3.nl
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
joop brand



Geregistreerd op: 14 Nov 2003
Berichten: 1862

BerichtGeplaatst: Di 21 Feb 2006 21:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Zoals ik reeds eerder hier heb verteld zijn wij met een tent begonnen, die na een paar dagen op de camping te koop werd aangeboden, helaas toen niet verkocht.
Die bungalowtent op zolder gegooid.
Een collega van me vroeg na een tijd of iemand een tent te koop had.
Dus ik schraap zo goed als mogelijk op die donkere zolder alles bij elkaar.
Vroeg aan m'n collega die van vacantie terug was gekomen: "En hoe beviel de tent?" Wetende dat hij nog nooit had gekampeerd. "Prima, ruime tent".
Twee jaar daarna gaan we verhuizen, haal de zolder kaal en komen de binnentent tegen.
Very Happy
_________________
Joop, helaas zonder Biod
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> BIOD-babbel Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Pagina 5 van 9

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.