"Beter Is Ons Devies"
voor liefhebbers van BIOD-caravans
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Omnistep, opstapje, trapje
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> Vraag-en-Antwoord
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Pieter
Gast





BerichtGeplaatst: Zo 26 Feb 2006 17:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Citaat:
Peter, ik ben niet tegen vijlen en ik heb er genoeg liggen in de schuur.
En in het zicht o.k. vijlen en uit het zicht kleiner boren en aantrekken die handel en het draait nooit meer door.


Laughing Laughing Laughing Ik heb er niet zo veel meer in die maat, waarschijnlijk nog wel een zwikkie afgedankte zagenvijltjes en dergelijke...

Weet je wat het is, Johan: Het heeft niet met jouw of mijn vijlen te maken. Wij fixen die klus wel. Maar hier lezen ook mensen mee, die niet erg technisch zijn en in staat zijn om elk, in hun ogen, handig idee voetstoots over te nemen.
Het ligt voor de hand dat zoiets fout kan gaan door een incompleet verhaal en onhandigheid. (Of doordat die 2 mm plaat niet te vinden is, maar wel een 4 mm, bijvoorbeeld)
Dan is het leuk, als door een discussietje wat meer "weetjes" tevoorschijn komen, zoals nu.

Idea Idea Idea

Lex, die blauwe oogjes doen het niet meer, maar die zijn wel leuker dan die gele lampjes!
Terug naar boven
Pieter
Gast





BerichtGeplaatst: Zo 26 Feb 2006 17:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Citaat:
Peter schreef:
Als je dat trapje meebrengt naar het paaskampje, breng ik mijn gereedschap mee, en kunnen we eens kijken, wat er mee te verhapstukken valt.

Ik schat de kans dat wij daar niet zullen zijn, hoog.
Als je zelf nog eens bij Sanders komt, ......


Waarschijnlijk gaat dat half maart gebeuren, kom jij dan ook?

jazeker jazeker jazeker jazeker

En bij dat paaskampje kan je gewoon niet gemist worden, dus daar moet je dan maar iets op verzinnen, vinden wij!

indewar excellent 3kleur 420 indewar
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> Vraag-en-Antwoord Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Pagina 3 van 3

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.