"Beter Is Ons Devies"
voor liefhebbers van BIOD-caravans
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

A4-tje nodig?

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> BIOD-babbel
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Frank Selen



Geregistreerd op: 18 Apr 2005
Berichten: 1116
Woonplaats: Tegelen

BerichtGeplaatst: Zo 02 Apr 2006 21:33    Onderwerp: A4-tje nodig? Reageren met citaat

Uh jah, tja uh hoe moet ik deze vraag nu stellen?
Wij hebben vrij veel met onze Citroen DS rondgereden. Vaak op de autosnelweg werden we vriendelijk en glimlachend aangekeken indien we werden ingehaald. Duimen werden omhoog gestoken. Wij natuurlijk vriendelijk teruglachen. Tot een van onze kinderen een keer vroeg of dat nu echt wel allemaal nodig was. Vooral op vakantie, waar vakantiegangers graag even een praatje komen maken, voltrok zich vaak het volgende tafereel. Vader, ik, probeerde 's middags even zittend -beentjes hoog- voor de voortent een dutje te doen. Een campinggast "met interesse voor oldtimers" naderde ons perceel. Bekeek de Citroen aandachtig. Indien ik een oog een beetje open deed, kwam steevast de eerste opmerking. Die ziet er nog goed uit! Vervolgens -en warempel bijna altijd in dezelfde volgorde- de vragen: Rij je dan belasting vrij? Heb je hem zelf gerestaureerd? Heeft die ook van die olie- of luchtvering? Heb je veel problemen mee hè?
In het begin is dat het best leuk, maar....na een tijdje dacht ik erover om al deze vragen op een A4-tje te zetten en indien nodig uit te delen. Wink
Jullie voelen al waar ik heen wil: Hoe zit het met een Biod Expert uit 1973??? Een verschijning die waarschijnlijk nog meer apart en uniek is dan een DS. Wink
_________________
Groetjes, Frank
expert BIOD Expert 6L '73. Chassisnummer: 590.008
Citroën DS Break '71, Volvo XC70 '04 en Honda GoldWing GL1000 '75
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Lex M



Geregistreerd op: 01 Nov 2003
Berichten: 2314

BerichtGeplaatst: Zo 02 Apr 2006 21:48    Onderwerp: Re: A4-tje nodig? Reageren met citaat

Met onze Extase heb ik daar nooit last van gehad.
Voor de meeste caravanners is hun ding een sleurhut, die hun thuiscomfort zo dicht mogelijk moet benaderen.
Aldus mijn ervaring.
En die paar liefhebbers kun je wel hebben, verwacht ik. Wink
Dus houd het voorlopig maar bij dat A4'tje voor de DS. opjagen
_________________
Lex M
Bambi 1979 met Stabifix4, gesleurd door een heel comfortabele Volvo V40 D2 Automaat (2013), met maandelijkse Jetten-aflaat van €120
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> BIOD-babbel Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.