Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
joop brand
|
Geplaatst: Do 20 Jul 2006 09:13 Onderwerp: Een bericht (vraag) geplaatst en dan. |
|
|
Mede Forum leden.
Het komt voor dat er een vraag op het forum wordt geplaatst, en daar zijn dan vervolgens reacties op, dat daarna de oorspronkelijke vraagsteller voorlopig (of helemaal) niets meer van zich laat horen.
Het lijkt mij zinvol dat als bij de vraagsteller bekend is dat die voorlopig niet kan reageren dit even kort bij de vraag weer te geven.
De aandachtige lezer zal wel gemerkt hebben dat ik onder die omstandigheden soms mijn eigen reactie, die als eerste was geplaatst, verwijder. De argumentatie is dan: "Ik ben niet voor Piet Snot bezig ". Daar doe ik andere forumleden natuurlijk ook te kort aan.
Nee, ik heb geen last van de warmte _________________ Joop, helaas zonder Biod |
|
Terug naar boven |
|
|
Lex M
|
Geplaatst: Vr 21 Jul 2006 09:08 Onderwerp: |
|
|
Tja, Joop, dat is misschien meer regel dan uitzondering op infostekken van het web.
En dat is jammer, want het is niet motiverend voor de antwoorders.
Is van-je-laten-horen eigenlijk niet een kwestie van fatsoen?. _________________ Lex M
Bambi 1979 met Stabifix4, gesleurd door een heel comfortabele Volvo V40 D2 Automaat (2013), met maandelijkse Jetten-aflaat van €120 |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
|