Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Johan de Jong
Geregistreerd op: 29 Nov 2004 Berichten: 125 Woonplaats: Oldenzaal
|
Geplaatst: Ma 23 Jan 2006 15:04 Onderwerp: |
|
|
OK Lex, de typegoedkeuring is wel duidelijk. Ook ik geef er de voorkeur aan met een gesloten disselslot te rijden (sleutel aan de autosleutels) en laat het rampscenario voor rekening van de techneuten van de NCC.
En ook sympathiek van Sanders dat hij de boete wel wil betalen.
Maar blijft de vraag: mag het of mag het niet in de BRD. Het Hof in Luxemburg bestaat van dit soort inconsequenties!
En niet dat dit punt nu zo heel belangrijk is, maar mischien kent iemand het antwoord.
Groeten,
Johan _________________ Van 1971-2003 Biod-Extase. Van 2003 -2007,420T van 1996 met veel d'rop en d'ran.
Vanaf 2007 een nieuwe Fendt Topas 510TG (een hotelkamer op wielen)met vanaf 2009 een Subaru Forester Boxer diesel ervoor |
|
Terug naar boven |
|
|
Pieter Gast
|
Geplaatst: Ma 23 Jan 2006 20:20 Onderwerp: |
|
|
Duitsland moet genoegen nemen met de Nederlandse uitvoeringseisen. Aanvullingen op die eisen zijn mogelijk, maar verbieden kennelijk niet.
Grapje uit Noorwegen: Ik reed daar ooit met een besteleend ( in '78 )
Die besteleend had daar geen typegoedkeuring, maar wel veel bekijks, vooral waar Mercedessen, BMW's en Volvo's aan de kant stonden met kokende motoren en die eend maar bleef gaan... Eén van die Volvorijders heeft een halve middag onder mijn motorkap gehangen om het geheim van de eend te vinden...
Bij een garage, waar ik die eend een kleine beurt liet geven, is me uitgelegd hoe die verdragen ongeveer werken. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
|