"Beter Is Ons Devies"
voor liefhebbers van BIOD-caravans
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Bambi upside down ;-)

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> BIOD-babbel
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Lex M



Geregistreerd op: 01 Nov 2003
Berichten: 2314

BerichtGeplaatst: Vr 01 Sep 2006 19:59    Onderwerp: Bambi upside down ;-) Reageren met citaat

Onderstaand bericht kreeg ik binnen via de webstek:

hi there
I recently purchased a Biod Bambi 1965 here in New Zealand and I'm currently renovating it.
I wondered if you contact me regarding further information on Bambi
Cheers Nicky Claridge
_________________
Lex M
Bambi 1979 met Stabifix4, gesleurd door een heel comfortabele Volvo V40 D2 Automaat (2013), met maandelijkse Jetten-aflaat van €120
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Johan de Jong



Geregistreerd op: 29 Nov 2004
Berichten: 125
Woonplaats: Oldenzaal

BerichtGeplaatst: Vr 01 Sep 2006 23:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Dit is ,amazing'. Interessant is wel hoe zo'n jong kalf zover over de oceaan kon zwemmen.
Hou ons op de hoogte van het vervolg.
Vwb de gisteren door jou gestopte draad, volgens mij ben je te vroeg met je conclusie. Onder de niet meer actieven (wat heet) onder ons zijn er zeker die jouw initiatief met veel belangstelling volgen. Daar een camper huren is natuurlijk eenvoudiger en waarschijnlijk ook goedkoper. Maar daar gaat het niet om. De kick lijkt mij juist daar met eigen , voor hen vreemd materiaal te rijden. Ga maar met een Biod in Engeland rijden, de liefhebbers komen overal op je af.
Nogmaals, Lex laat zien hoe het verder gaat.
groeten,
Johan
_________________
Van 1971-2003 Biod-Extase. Van 2003 -2007,420T van 1996 met veel d'rop en d'ran.
Vanaf 2007 een nieuwe Fendt Topas 510TG (een hotelkamer op wielen)met vanaf 2009 een Subaru Forester Boxer diesel ervoor
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lex M



Geregistreerd op: 01 Nov 2003
Berichten: 2314

BerichtGeplaatst: Za 02 Sep 2006 13:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Johan de Jong schreef:
Vwb de gisteren door jou gestopte draad, volgens mij ben je te vroeg met je conclusie.

Het blijft te volgen via http://www.fiberglassrv.com/board/index.php?showtopic=21175

Johan de Jong schreef:
Ga maar met een Biod in Engeland rijden, de liefhebbers komen overal op je af.

Daar heb ik nooit zoveel van gemerkt.
_________________
Lex M
Bambi 1979 met Stabifix4, gesleurd door een heel comfortabele Volvo V40 D2 Automaat (2013), met maandelijkse Jetten-aflaat van €120
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> BIOD-babbel Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.