"Beter Is Ons Devies"
voor liefhebbers van BIOD-caravans
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

uitlaatgassen

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> Onderhoud, aanpassingen, tips, e.d.
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
m.krechting



Geregistreerd op: 19 Jan 2004
Berichten: 3

BerichtGeplaatst: Za 31 Jan 2004 17:16    Onderwerp: uitlaatgassen Reageren met citaat

heeft iemand enig idee waarom de meeste caravanfabrikanten en Biod hoort daar dus ook bij, steevast de koelkast aan de voortentkant bouwt, zodat je de uitlaatgas van de koelkast ook onder je voortent of luifel hebt. Wat is hier aan te doen, met een ventilator kun je e.e.a. wel verspreiden maar er zou eigenlijk een meer definitieve oplossing moeten bestaan.

ook zou ik het een idee vinden om op deze site een overzicht te maken van Biod in de pers. en dan doel ik op artikelen die in allerlei vakbladen te vinden zijn, de krant, het lokale sufferdje enz.
zelf zal ik vast beginnen met het verzamelen van wat ik weet en dat binnenkort hier plaatsen
graag ook uw bijdrage

Groeten Marcel Krechting
Arnhem, 2003 Nomade tlc
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
joop brand



Geregistreerd op: 14 Nov 2003
Berichten: 1862

BerichtGeplaatst: Za 31 Jan 2004 17:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Marcel,
Bij een caravan met middenkeuken haast altijd aan de kant van de deur.
Waarom?
Anders staat moeder de vrouw met haar rug naar de kinderen buiten, of op de waslijn van een ander te kijken. Er zijn nog meer voorbeelden, denk maar aan het toiletje aan boord.
gegroet, joop brand
_________________
Joop, helaas zonder Biod
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Pieter
Gast





BerichtGeplaatst: Za 31 Jan 2004 22:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Er schijnt ook een dakafvoer te bestaan, maar die wordt zelden toegepast.
Terug naar boven
Lex M



Geregistreerd op: 01 Nov 2003
Berichten: 2314

BerichtGeplaatst: Za 31 Jan 2004 23:12    Onderwerp: Re: uitlaatgassen Reageren met citaat

m.krechting schreef:
heeft iemand enig idee waarom de meeste caravanfabrikanten en Biod hoort daar dus ook bij, steevast de koelkast aan de voortentkant bouwt, zodat je de uitlaatgas van de koelkast ook onder je voortent of luifel hebt.

Zal wel met efficiëntie van de indeling te maken hebben.
Van uitlaatgas is overigens slechts sprake als de koelkast op gas werkt. Op elektriciteit onsnapt er warme lucht.
m.krechting schreef:
ook zou ik het een idee vinden om op deze site een overzicht te maken van Biod in de pers.

Er staan er een paar op biod.net bij 'Leuke links'.
En op http://members.home.nl/l.h.meuldijk/biodbv/ bij 'Meer'
_________________
Lex M
Bambi 1979 met Stabifix4, gesleurd door een heel comfortabele Volvo V40 D2 Automaat (2013), met maandelijkse Jetten-aflaat van €120
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> Onderhoud, aanpassingen, tips, e.d. Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.