"Beter Is Ons Devies"
voor liefhebbers van BIOD-caravans
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

VERHUISPERIKELEN
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> BIOD-babbel
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Pieter
Gast





BerichtGeplaatst: Zo 12 Nov 2006 17:54    Onderwerp: VERHUISPERIKELEN Reageren met citaat

Vrienden en gezellen,
De komende weken heb ik even geen internet-aansluiting en zal ik dus slechts een enkele keer hier rondkijken.
Dus, Frank, dat van die kit-adviezen moet jij er dan maar even bij nemen... Wink , dat is je wel toevertrouwd! Laughing Laughing Laughing

Zodra mijn telefoonlijn opnieuw beDemoniseerd is, zien jullie me hier weer dagelijks verschijnen.

schrik schrik schrik
Terug naar boven
Lex M



Geregistreerd op: 01 Nov 2003
Berichten: 2314

BerichtGeplaatst: Zo 12 Nov 2006 18:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Prettige verhuizing gewenst Very Happy
_________________
Lex M
Bambi 1979 met Stabifix4, gesleurd door een heel comfortabele Volvo V40 D2 Automaat (2013), met maandelijkse Jetten-aflaat van €120
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Pieter
Gast





BerichtGeplaatst: Zo 12 Nov 2006 20:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Lex M schreef:
Prettige verhuizing gewenst Very Happy


Dankjewel!
Het ene huis is helemaal gebruiksklaar en het andere huis is nog net niet helemaal onttakeld...

Het enige vervelende is, dat Demon me niet wil verhuizen. Ik moet mijn abonnement opzeggen en op het nieuwe adres opnieuw klant worden. Behoorlijk klantonvriendelijke oplossing, maar alleen bij de KPN schijn je alles met je telefoonabonnement mee te kunnen nemen zonder tussenstop...

Maar allee: de caravan staat al in de garage en dat is een heel mooi gezicht, mag ik je wel zeggen...
Dat had nog heel wat voeten in aarde, want de mover deed het zo slecht, dat ik dacht dat ik het allemaal voor niks gedaan had. Achteraf bleek het batterijtje van de afstandbediening leeg te zijn... Evil or Very Mad Embarassed Laughing Wink

Eigenlijk is dat best wel iets om beter in de gaten te houden, want je kan dan helemaal niks meer met dat ding dan bediening via een draadje.
Uiteraard had ik daar op dat moment geen erg in. Embarassed Embarassed Embarassed
Terug naar boven
Lex M



Geregistreerd op: 01 Nov 2003
Berichten: 2314

BerichtGeplaatst: Zo 12 Nov 2006 20:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Peter schreef:
Het enige vervelende is, dat Demon me niet wil verhuizen. Ik moet mijn abonnement opzeggen en op het nieuwe adres opnieuw klant worden. Behoorlijk klantonvriendelijke oplossing, maar alleen bij de KPN schijn je alles met je telefoonabonnement mee te kunnen nemen zonder tussenstop...

Heb je nog wel een KPN-telefoonlijn?
Zo ja, overweeg je dan niet internetplusbellen?
_________________
Lex M
Bambi 1979 met Stabifix4, gesleurd door een heel comfortabele Volvo V40 D2 Automaat (2013), met maandelijkse Jetten-aflaat van €120
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Frank Selen



Geregistreerd op: 18 Apr 2005
Berichten: 1116
Woonplaats: Tegelen

BerichtGeplaatst: Zo 12 Nov 2006 21:56    Onderwerp: Re: VERHUISPERIKELEN Reageren met citaat

Peter schreef:
Dus, Frank, dat van die kit-adviezen moet jij er dan maar even bij nemen... Wink , dat is je wel toevertrouwd! Laughing Laughing Laughing

Peter, ik zal met genoegen jouw kit-adviezen overnemen. Twijfel echter of ik jouw niveau kan halen...

Peter schreef:
Maar allee: de caravan staat al in de garage en dat is een heel mooi gezicht, mag ik je wel zeggen...

Peter, hebben jullie de caravan nu bij het huis in de garage staan? Dan lijkt me schitterend. Vind het nu niet echt prettig dat ik dat ding pas weer in de lente kan bewonderen. Maar gelukkig hebben we de foto's nog. Wink
En dan natuurlijk ook nog de DS in een garage erbij Laughing Laughing
Overigens: Mijn batterijen in de afstandsbediening van de mover gaan nooit leeg. Laughing Wink Laughing
_________________
Groetjes, Frank
expert BIOD Expert 6L '73. Chassisnummer: 590.008
Citroën DS Break '71, Volvo XC70 '04 en Honda GoldWing GL1000 '75
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Pieter
Gast





BerichtGeplaatst: Zo 12 Nov 2006 22:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Lex M schreef:
Peter schreef:
Het enige vervelende is, dat Demon me niet wil verhuizen. Ik moet mijn abonnement opzeggen en op het nieuwe adres opnieuw klant worden. Behoorlijk klantonvriendelijke oplossing, maar alleen bij de KPN schijn je alles met je telefoonabonnement mee te kunnen nemen zonder tussenstop...

Heb je nog wel een KPN-telefoonlijn?
Zo ja, overweeg je dan niet internetplusbellen?


Volgens zoonlief is de kwaliteit te vergelijken met het chello van vroeger.
Het schijnt op alle onderdelen ver onder de professionele maat te zijn....
Terug naar boven
Pieter
Gast





BerichtGeplaatst: Zo 12 Nov 2006 22:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Citaat:
Peter, hebben jullie de caravan nu bij het huis in de garage staan? Dan lijkt me schitterend.


Dat is het ook!
Sterker nog, we hebben nu een dijkhuisje en de caravan past er (riant) onder... We kunnen elk moment weg. Alleen jammer, dat die verhuizing zo aan m'n verlof-uren vreet.. Sad

Verder is het goed te weten, dat een betrouwbaar kit-adviseur even wil waarnemen. Eigenlijk zitten vragenstellers hier wel erg goed: Joop voor de polyester, jij voor alle kit- en verfwerk en Bob voor de stickers.
Terug naar boven
Lex M



Geregistreerd op: 01 Nov 2003
Berichten: 2314

BerichtGeplaatst: Zo 12 Nov 2006 22:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Peter schreef:
Lex M schreef:
Heb je nog wel een KPN-telefoonlijn?
Zo ja, overweeg je dan niet internetplusbellen?


Volgens zoonlief is de kwaliteit te vergelijken met het chello van vroeger.
Het schijnt op alle onderdelen ver onder de professionele maat te zijn....

??????????????????????
Ik heb niks te klagen, nog nooit storing gehad.
Maar ik heb dan ook geen idee wat 'de professionele maat' dan wel mag zijn.
De dienstverlening van HetNet is pet.
KPN heeft wel problemen met mijn 'bellen'. Dat doe ik sinds 7 juli nog steeds traditioneel via isdn. En dat werkt nog steeds prima.
_________________
Lex M
Bambi 1979 met Stabifix4, gesleurd door een heel comfortabele Volvo V40 D2 Automaat (2013), met maandelijkse Jetten-aflaat van €120
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Pieter
Gast





BerichtGeplaatst: Ma 13 Nov 2006 01:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Citaat:
Ik heb niks te klagen, nog nooit storing gehad.


Er wordt veel geklaagd, vanavond was er ook iets over op TV. Als er eenmaal een probleem is, krijg je te maken met helldeskmensen die het niet snappen en geen bevoegdheden hebben. (Dat herken ik erg van chello, vroeger)
Hoewel jij nooit een storing hebt gehad, kan je toch geen gebruik maken van het "bellen"-gedeelte en heb je nu hooguit internetpluszonderbellen.... Question Laughing
Dat is dan toch een storing? Of snap ik iets niet?

Vanwege de belproblemen hebben wij besloten om op ons nieuwe adres ISDN te handhaven, dat bevalt ons nog steeds goed. Ik ben al jaren erg tevreden met Demon. Dat is overgenomen door xs4all, óók KPN... Op mijn werk zit ik op xs4all, ook dat bevalt me goed, maar dat is overdag. Ik heb geen idee, hoe het daar met overboeking zit en hoe ze er daar mee omgaan, maar dat zien we dan wel.
Terug naar boven
Lex M



Geregistreerd op: 01 Nov 2003
Berichten: 2314

BerichtGeplaatst: Ma 13 Nov 2006 07:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Peter schreef:
Hoewel jij nooit een storing hebt gehad, kan je toch geen gebruik maken van het "bellen"-gedeelte en heb je nu hooguit internetpluszonderbellen.... Question Laughing
Dat is dan toch een storing? Of snap ik iets niet?

Kwestie van definitie. Voor mij: als het werkt, is er geen storing.
Internet werkt altijd, de telefoon werkt altijd. Heb ik dus last van storing?

Peter schreef:
Vanwege de belproblemen hebben wij besloten om op ons nieuwe adres ISDN te handhaven, dat bevalt ons nog steeds goed. Ik ben al jaren erg tevreden met Demon. Dat is overgenomen door xs4all, óók KPN... Op mijn werk zit ik op xs4all, ook dat bevalt me goed, maar dat is overdag. Ik heb geen idee, hoe het daar met overboeking zit en hoe ze er daar mee omgaan, maar dat zien we dan wel.

Xs4all is waarschijnlijk nog steeds de beste aanbieder van internet. Ze presteren het om zelfs S. tevreden te laten zijn Wink
Isdn is beproefde techniek, Adsl zo langzamerhand ook.
Als 2 telefoonlijnen wilt, is Isdn prima.
Als je aan 1 lijn genoeg hebt (zoals ik), biedt Isdn1 nauwelijks (nummerweergave) meer dan analoog.
In mijn geval ben ik met i+b zo'n 11 eur per maand goedkoper uit dan met adsl+isdn1.
De volgende optie is nmbm ook niet gek (als je KPN wilt behouden (in mijn regio kan ik niet anders)):
Telefoneren: budget-bellen (een klein tientje per maand), om bereikbaar te zijn en een KPN-lijn te hebben. Zelf bellen met een mobiel, bijvoorbeeld Telford 500 is geen slechte optie als je aan 500 min/maand naar vaste nummers voldoende hebt (zie: http://www.gsmweb.nl ).
Internetten: een apart adsl-abonnement naar eigen keuze, met Skype of iets dergelijks.
_________________
Lex M
Bambi 1979 met Stabifix4, gesleurd door een heel comfortabele Volvo V40 D2 Automaat (2013), met maandelijkse Jetten-aflaat van €120
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Pieter
Gast





BerichtGeplaatst: Ma 13 Nov 2006 19:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Tot nu is Demon de betere aanbieder, maar xs4all is zeker een goede tweede. Goede zet dus, om Demon over te nemen Wink En wat S. betreft: Ik wil wedden, dat hij zijn verbinding niet stabiel genoeg vindt, maar er geen oplossingen voor kan bedenken. Hij gaat natuurlijk nooit enig persoonlijk technisch onvermogen aan de grote klok hangen! Laughing Laughing Laughing

De rest hebben we al jaren heel degelijk voor elkaar, wij zijn notoire buitenlandbellers en daarvoor hebben we redelijke kostendempers. En inderdaad bel ik veel mobiel tegen een redelijk maandbedrag.
Later, als zoonlief het huis uit is, gaan we de zaken nog wel eens op een rijtje zetten, nu gaan we vooral voor de wat betere kwaliteit in verband met zijn werk Wink
Terug naar boven
Lex M



Geregistreerd op: 01 Nov 2003
Berichten: 2314

BerichtGeplaatst: Ma 13 Nov 2006 19:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Peter schreef:
Tot nu is Demon de betere aanbieder, maar xs4all is zeker een goede tweede. Goede zet dus, om Demon over te nemen Wink

Tot nu toe komt bij testen Xs4all als beste uit de bus.
Maar als jij het geld er voor over hebt en tevreden bent, moet je houden wat je hebt.
_________________
Lex M
Bambi 1979 met Stabifix4, gesleurd door een heel comfortabele Volvo V40 D2 Automaat (2013), met maandelijkse Jetten-aflaat van €120
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Frank Selen



Geregistreerd op: 18 Apr 2005
Berichten: 1116
Woonplaats: Tegelen

BerichtGeplaatst: Ma 13 Nov 2006 20:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Lex M schreef:
...S....

Question Rolling Eyes
_________________
Groetjes, Frank
expert BIOD Expert 6L '73. Chassisnummer: 590.008
Citroën DS Break '71, Volvo XC70 '04 en Honda GoldWing GL1000 '75
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Lex M



Geregistreerd op: 01 Nov 2003
Berichten: 2314

BerichtGeplaatst: Ma 13 Nov 2006 21:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Frank Selen schreef:
Lex M schreef:
...S....

Question Rolling Eyes

Een ons bekende digibeet Wink Die tot nu toe altijd keurig weer op het juiste pad gebracht is door de helpers van Xs4all. Smile
_________________
Lex M
Bambi 1979 met Stabifix4, gesleurd door een heel comfortabele Volvo V40 D2 Automaat (2013), met maandelijkse Jetten-aflaat van €120
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Pieter
Gast





BerichtGeplaatst: Ma 13 Nov 2006 22:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Lex M schreef:
Frank Selen schreef:
Lex M schreef:
...S....

Question Rolling Eyes

Een ons bekende digibeet Wink Die tot nu toe altijd keurig weer op het juiste pad gebracht is door de helpers van Xs4all. Smile


Héél stabiel... Laughing Laughing Laughing
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    "Beter Is Ons Devies" Forumindex -> BIOD-babbel Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vertaling door Lennart Goosens.